Jozo
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Gratulerer med en liten guttNipt test viste at vi venter en liten gutt, selvom jeg var sikker på jente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med en liten guttNipt test viste at vi venter en liten gutt, selvom jeg var sikker på jente
Nipt test viste at vi venter en liten gutt, selvom jeg var sikker på jente
Hei! Altså... jeg spør fordi jeg vet rett og slett ikke.. så Nipt avslører kjønn? Det er nesten 14 dager siden jeg tok den.. men har ikke hørt noe.. hvordan er gangen i det? Må en spør selv om kjønn? Står det i et brev vi får.. ? Altså....hæ? HjelpNipt test viste at vi venter en liten gutt, selvom jeg var sikker på jente
NIPT i Norge gir ikke svar på kjønn, men Licath og jeg har bestilt NIPT fra Danmark som gir svar på kjønn. I Norge er det ikke lov.Hei! Altså... jeg spør fordi jeg vet rett og slett ikke.. så Nipt avslører kjønn? Det er nesten 14 dager siden jeg tok den.. men har ikke hørt noe.. hvordan er gangen i det? Må en spør selv om kjønn? Står det i et brev vi får.. ? Altså....hæ? Hjelp
Ahaa. Skjønner. Takk for svarNIPT i Norge gir ikke svar på kjønn, men Licath og jeg har bestilt NIPT fra Danmark som gir svar på kjønn. I Norge er det ikke lov.
Panorama fra Danmarks, så ikke norsk niptHei! Altså... jeg spør fordi jeg vet rett og slett ikke.. så Nipt avslører kjønn? Det er nesten 14 dager siden jeg tok den.. men har ikke hørt noe.. hvordan er gangen i det? Må en spør selv om kjønn? Står det i et brev vi får.. ? Altså....hæ? Hjelp
Hvis du tok i Norge får du ikke vite kjønnHei! Altså... jeg spør fordi jeg vet rett og slett ikke.. så Nipt avslører kjønn? Det er nesten 14 dager siden jeg tok den.. men har ikke hørt noe.. hvordan er gangen i det? Må en spør selv om kjønn? Står det i et brev vi får.. ? Altså....hæ? Hjelp
Akkurat. Greit å ikke sitte her å vente på noe som ikke kommerHvis du tok i Norge får du ikke vite kjønn
Sniker fra november, har du sjekket journalen inne på helsenorge? Jeg ventet og ventet på å få varsel om brev, fikk plutselig se at jeg hadde mottatt svar for flere dager siden og da lå brevet i journalen uten at det kom melding om nytt brevHei! Altså... jeg spør fordi jeg vet rett og slett ikke.. så Nipt avslører kjønn? Det er nesten 14 dager siden jeg tok den.. men har ikke hørt noe.. hvordan er gangen i det? Må en spør selv om kjønn? Står det i et brev vi får.. ? Altså....hæ? Hjelp
Åja!. Skal sjekke. Tusen takkSniker fra november, har du sjekket journalen inne på helsenorge? Jeg ventet og ventet på å få varsel om brev, fikk plutselig se at jeg hadde mottatt svar for flere dager siden og da lå brevet i journalen uten at det kom melding om nytt brev
Har du bilde fra tidlig ultralyd da? Mange som får med synlig kjønn på sine på bilder.Ok! Takk for svar Da er det bare å vente til OUL!