Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på KK i går 12+6. Fikk ikke vite kjønn. Men vi spurte ikke om det.Virker som det er forskjellig fra hvor en går og hvem man går til nesten? Jeg skal på KK, noen erfaringer derfra? Jeg skal jo ha to så jeg håper veldig på å få vite kjønn på de to. Er altfor spent!!!
Fikk dere ikke svar på kjønn på NIPT likevel?Spent på om vi får vite neste onsdag når vi skal på tidlig ul.
Gynekologen på jobb ønsket gjerne å ta en ultralyd av meg, så vi skal til henne mellom tul og ordinær ultralyd
Jeg var på KK i går og da sa hun hva det hun mest sannsynlig trodde det varVirker som det er forskjellig fra hvor en går og hvem man går til nesten? Jeg skal på KK, noen erfaringer derfra? Jeg skal jo ha to så jeg håper veldig på å få vite kjønn på de to. Er altfor spent!!!
Hvilken uke er du i?Jeg var på KK i går og da sa hun hva det hun mest sannsynlig trodde det var
Åååå! Spennende! Spørs hvem man kommer til da virker det som men spurte du også?Jeg var på KK i går og da sa hun hva det hun mest sannsynlig trodde det var
Jo, vi har sagt vi vil ha.. men lurer på om vi skal si ifra at vi ikke ønsker å viteFikk dere ikke svar på kjønn på NIPT likevel?
Om det var panorama/ Natara sender de en ferdig rapport til klinikken som henviste. Klinikken ringte meg for å informere om at de hadde mottatt rapporten og at det var lav risiko for trisomier. Kjønn stod i rapporten, men dere kan jo evt be om å ikke få rapporten eller få noen til å stryke over for dere. Vet ikke med andre leverandører daJo, vi har sagt vi vil ha.. men lurer på om vi skal si ifra at vi ikke ønsker å vite
Jeg trodde jeg var 12+6 før ultralyden, men så ble jeg flyttet til 13+5 på ultralydenHvilken uke er du i?