Kjønn

Maja94

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
✨️Julestjernene2023✨️
Når fikk dere vite kjønn om dere har gått gravid tidligere? Om noen er over 13 uker på vei, har dere fått vite kjønn? Skal på TUL 13+1 og er så spent på om det er mulig å se kjønn da :)
 
Mange som får vite det fra uke 13 :love017 Mens andre ikke får. Vi fikk vite sist 13+4. med forbehold, men det stemte veldig godt. Skal neste uke når jeg er 13+0 og håper inderlig de ser det nå!:Heartred
 
Fått vite kjønn i uke 12+5 og nå denne gang da jeg var 13+6❤️ Dette har da vært privat ultralyd. Ikke på sykehuset
 
Last edited:
Fikk ikke vite kjønn på tul ved sykehuset i Vestfold. Var 13+0 på daværende tidspunkt
 
Med første valgte vi å vente til fødsel.
Med andre fikk vi beskjed om lillebror på TUL 11+4 (skjønner ikke hvorfor hun sa det var "99,8% sikkert"), men jente på OUL i uke 20.
Med tredje håper jeg vi får vite det i morgen, 13+4.
 
Virker som det er forskjellig fra hvor en går og hvem man går til nesten? Jeg skal på KK, noen erfaringer derfra? Jeg skal jo ha to så jeg håper veldig på å få vite kjønn på de to. Er altfor spent!!! :dead:
 
Virker som det er forskjellig fra hvor en går og hvem man går til nesten? Jeg skal på KK, noen erfaringer derfra? Jeg skal jo ha to så jeg håper veldig på å få vite kjønn på de to. Er altfor spent!!! :dead:
Jeg var på KK i går 12+6. Fikk ikke vite kjønn. Men vi spurte ikke om det.
 
Oiiii, ser ut som mange får vite det så tidlig jo! Da blir jeg jo enda mer spent :D Vi skal dele med familie og venner etter UL hvis alt ser bra ut så hadde jo vært gøy å delt om det blir lillesøster eller lillebror også! Spesielt til dattera vår som har ønska seg søsken i mange år:Heartred
 
Spent på om vi får vite neste onsdag når vi skal på tidlig ul.
Gynekologen på jobb ønsket gjerne å ta en ultralyd av meg, så vi skal til henne mellom tul og ordinær ultralyd :Heartred
 
Virker som det er forskjellig fra hvor en går og hvem man går til nesten? Jeg skal på KK, noen erfaringer derfra? Jeg skal jo ha to så jeg håper veldig på å få vite kjønn på de to. Er altfor spent!!! :dead:
Jeg var på KK i går og da sa hun hva det hun mest sannsynlig trodde det var :)
 
Jo, vi har sagt vi vil ha.. men lurer på om vi skal si ifra at vi ikke ønsker å vite
Om det var panorama/ Natara sender de en ferdig rapport til klinikken som henviste. Klinikken ringte meg for å informere om at de hadde mottatt rapporten og at det var lav risiko for trisomier. Kjønn stod i rapporten, men dere kan jo evt be om å ikke få rapporten eller få noen til å stryke over for dere. Vet ikke med andre leverandører da :)
 
Back
Topp