Kjønn

Fordi jeg føler ofte det er mye mer drittsnakking og drama blant jenter. Og som utestengt jente selv unner jeg ikke noen det, jeg hang mest med gutta fordi de aldri lagde noe drama, og ble utesteng og mobba av jentene. Og etter å ha lest om pedofile som synes det er mest tiltrekkende med jenter har jeg I HVERTFALL blitt helt paranoid! Ikke for å skremme andre, men siden du spurte så er det derfor! :Heartred
Skjønner godt tankegangen! Jenter er nok mye mer krevende på det følelsesmessige, drama og ifht hvordan de står i samfunnet.

Vi vil helt klart hvite kjønn! Hadde ikke klart å vente :hilarious: vi har gutt fra før, jeg aner ikke hva jeg håper på, men jeg elsker å være guttemamma. I tillegg så er det større sjanse for at mannen vi ha barn nummer tre hvis vi har to gutter fra før av. Men da blir det også mer press på å få jente som nummer 3. Jeg er egentlig glad man ikke kan velge for det hadde jeg ikke klart!

Jeg har to jenter fra før. Med første ville vi vite det og med nr 2 ventet vi til fødsel :) Usikker på hva vi vil denne gangen. Det var litt moro å sammenligne symptomer, hjertelyd, mage osv når vi ikke visste kjønn. Har jo et lite håp om gutt nå, men begge deler er selvfølgelig hjertelig velkommen!

Vi ønsker å vite! Samboer’n ville gjerne være den eneste som får vite det og så overraske meg på en eller annen måte. Det hadde vært gøy! Uten noen spesiell grunn så tror jeg det blir gutt.

Har alltid tenkt at jeg ikke vil vite det, og heller bli overrasket på dagen. Vil heller ikke "farges" av kjønnet (eller at familien blir det) og ende opp med bare rosa eller blå ting... MEN nå har jeg begynt å sy, og vil jo gjerne sy kjoler om det er en jente. Mannen min vil også vite det, så spørs om han bare får viljen sin på denne :Heartpink

Vi vil nok vite :) Har en gutt fra før, det er mest gutter i familien og særlig i mannens familie så ser egentlig bare for meg at det blir en gutt til:hilarious:

Vi vil vite det. Jeg er alt for styrete til å ikke ha kontroll på det :knegg:

Jeg har alltid tenkt at samboer helst ønsker seg gutt, fordi han er veldig mannemann selv. Her om dagen sa han faktisk at han håpa litt på at det blir ei jente! Jeg tror jeg håper mest på ei jente selv også, men har på følelsen at det er en gutt. Det blir fantastisk uansett hva det blir :love017

Back
Topp