Kjønn

Har 2 gutter fra før. Var ikke kvalm i de svangerskapene, men det er jeg nå. Så tror de kan være en jente denne gang ❤️ Det hadde vært gøy!

Håper gutt, for det hadde vært morsomt å oppleve en av hver :love7 Men har magefølelse på jente denne gangen også. :love2

I første svangerskap sa magefølelsen gutt og det var ei jente :shy: nå føler jeg også gutt, og i og med at det så langt er temmelig like svangerskap så tror jeg det må være jente :rolleyes:

Håper i grunnen på jente, lettere å arve klær og utstyr samt at jeg er selv oppvokst med søstre og synes det er veldig fint! Men en gutt er også hjertelig velkommen såklart, stas med én av hvert kjønn og ikke minst muligheten for å oppdra en mann til å (forhåpentligvis) ikke bli en uselvstendig dust :p:D tror det ligger mye mer stolthet og ære for en mor i en veloppdragen mann enn enn kvinne :knegg:

Jeg har en liiiten magefølelse på gutt. Men da jeg fikk jenta mi bare VISSTE jeg at det var jente fra dag 1. Har ikke den samme bestemtheten nå, så jeg er spent på hvordan det utvikler seg. Bryr meg ikke om hva det blir :Heartpink:Heartblue

Jeg tror det er gutt :shy:
Samboer og mamma tror det er jente :p

Har fra før 2 jenter og en gutt.
Har en følelse på at dette kan være en gutt, men for meg er det ikke så nøye. Vil bare ha et friskt barn. :Heartred

Rent praktisk hadde det sikkert vært fint med jente da vi har mye liggende som vi dessverre ikke fikk brukt..

Fullstendig overbevist om at det må være jente! Har hatt ekstrem svangerskapskvalme med begge guttene mine, og jeg trodde kvalmen kom i forrige uke. Det var foreløpig bare forbipasserende. Så nå er jeg litt lamslått. Skal jeg faktisk få en graviditet uten kvalme? Hva gjør man da? Føler det blir første gang jeg er gravid, det blir jo det offentlig i hvert fall. Nesten ingen som har sett meg gravid før:smiley-ashamed004

EBay prøva mi sa jeg får jente. :hilarious::hilarious: 50% sjans for at den har rett vel :p:D:D

Jeg får en gutt ifølge en kinesisk kalender :P men tror hu jeg har fra før skulle vært gutt også ut ifra kalenderen :p hehe!
Drømte jeg skulle ha gutt i natt da, eller dvs jeg drømte jeg skulle ha tvillinger, en gutt og en jente :) spennende!

Magefølelsen sier gutt, kinesisk fødselskart sier jente :p den sa gutt forrige gang, så blir spennende å se! Økonomisk vil det være kjekt med gutt, men de fleste klær’ne er nøytrale uansett. Problemet er bare at man vil jo ikke kle en jente bare i nøytrale klær :hilarious:

Bestilte to, kun den ene som har kommet enda.

https://www.ebay.com/itm/1534920349...NJAmlFgS1q&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

Det er jo bare på gøy, kan ikke anta at det ligger noen vitenskap bak. Men vet at det finnes et firma i USA som hevder å kunne sjekke. Det koster vel 800kr trur jeg. :)

Jaja, selvfølgelig. Men er kult å prøve:angel4

Var litt dyrt da så får heller bare vente å sexsmile9

Vet jo at det er en test du kan ta med bakepulver og urin og elns. Hvis det skummer er det gutt og hvis det ikke skjer noe er det jente:hilarious: Det er nok også bare ren tilfeldighet. Men gøy å ha noe å holde jeg opptatt med i ventetiden:smiley-bounce012

Jaja, selvfølgelig. Men er kult å prøve:angel4

Var litt dyrt da så får heller bare vente å sexsmile9

Vet jo at det er en test du kan ta med bakepulver og urin og elns. Hvis det skummer er det gutt og hvis det ikke skjer noe er det jente:hilarious: Det er nok også bare ren tilfeldighet. Men gøy å ha noe å holde jeg opptatt med i ventetiden:smiley-bounce012

Den jeg kjøpte kosta vel 150kr ellerno? Men selvfølgelig, det er jo penger «rett i dass» antagelig :hilarious::hilarious:

Den jeg kjøpte kosta vel 150kr ellerno? Men selvfølgelig, det er jo penger «rett i dass» antagelig :hilarious::hilarious:

Haha ja, er jo sikkert det men morsomt for underholdningen sin del da:hilarious: Jeg tenkte mer på at siden det er fra ebay er det vel en kjempe dyr frakt osv. Men er ikke sikker, jeg sjekka det ikke så nøye:whacky059

Haha ja, er jo sikkert det men morsomt for underholdningen sin del da:hilarious: Jeg tenkte mer på at siden det er fra ebay er det vel en kjempe dyr frakt osv. Men er ikke sikker, jeg sjekka det ikke så nøye:whacky059

Åja, Neida. Gratis frakt og alt :)

Håper nesten neste viser gutt, ellers er jeg vel truende til å tro på detta. Har 2 jenter og jentefølelse selv. Men hadde vært morro med gutt. :)

Åja, Neida. Gratis frakt og alt :)

Håper nesten neste viser gutt, ellers er jeg vel truende til å tro på detta. Har 2 jenter og jentefølelse selv. Men hadde vært morro med gutt. :)

Blir spennede å se!:dummy1::dummy:

Hvis det er gratis frakt må jeg kanskje bestille jeg også:wideyed::D

Ingen følelse på det enda :shy: Mannen sier han kanskje vil være mer tilbøyelig for å prøve på en tredje om vi nå få enda en jente da, så får nesten håpe litt på det :hilarious:

Har en av hver fra før, og merker at hittil har svangerskapet mer til felles med jenta enn med gutten - kvalme og vondt i bekkenet. Så kanskje jente?

Har kanskje en liten magefølelse på gutt - men med en familie (min side) hvor vi BARE er jenter (kun søstre, kusiner, tanter, gammeltanter osv.) så er jeg forberedt på at også jeg får jente :laughing002

Back
Topp