Har 2 gutter fra før. Var ikke kvalm i de svangerskapene, men det er jeg nå. Så tror de kan være en jente denne gang
Det hadde vært gøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nå føler jeg også gutt, og i og med at det så langt er temmelig like svangerskap så tror jeg det må være jente 

EBay prøva mi sa jeg får jente.50% sjans for at den har rett vel
![]()
Hva heter testen? Var den dyr? Hadde vært kult å prøve!Spennende!Hva heter testen? Var den dyr? Hadde vært kult å prøve!
![]()

Bestilte to, kun den ene som har kommet enda.
https://www.ebay.com/itm/1534920349...NJAmlFgS1q&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
Det er jo bare på gøy, kan ikke anta at det ligger noen vitenskap bak. Men vet at det finnes et firma i USA som hevder å kunne sjekke. Det koster vel 800kr trur jeg.![]()

Det er nok også bare ren tilfeldighet. Men gøy å ha noe å holde jeg opptatt med i ventetiden
Jaja, selvfølgelig. Men er kult å prøve
Var litt dyrt da så får heller bare vente å se
Vet jo at det er en test du kan ta med bakepulver og urin og elns. Hvis det skummer er det gutt og hvis det ikke skjer noe er det jenteDet er nok også bare ren tilfeldighet. Men gøy å ha noe å holde jeg opptatt med i ventetiden
![]()

Den jeg kjøpte kosta vel 150kr ellerno? Men selvfølgelig, det er jo penger «rett i dass» antagelig![]()
Jeg tenkte mer på at siden det er fra ebay er det vel en kjempe dyr frakt osv. Men er ikke sikker, jeg sjekka det ikke så nøye
Haha ja, er jo sikkert det men morsomt for underholdningen sin del daJeg tenkte mer på at siden det er fra ebay er det vel en kjempe dyr frakt osv. Men er ikke sikker, jeg sjekka det ikke så nøye
![]()
Åja, Neida. Gratis frakt og alt
Håper nesten neste viser gutt, ellers er jeg vel truende til å tro på detta. Har 2 jenter og jentefølelse selv. Men hadde vært morro med gutt.![]()