Kjønn

Her ønsker mannen å vite kjønn, mens jeg ikke ønsker å vite. Vi har en gutt fra før. Tror mannen vinner diskusjonen og at vi ender opp med å vite. Han ønsker sterkere å vite enn jeg ønsker å ikke vite:p

Vi ønsker å vite, ikke at kjønn er viktig men jeg både strikker og syr, da ønsker jeg å vite hvilke farger jeg kan bruke. Har store planer og vil ikke lage alt i nøytrale farger :) dessuten bruker vi veldig lang tid på å finne navn, siste var to måneder før han fikk navn så vi vil gjerne prøve å ha det klart til fødsel:happy:

Vi skal ikke vite denne gangen. Jeg har to fra før og så har vi en sammen, samt den som kommer nå. Vi ønsket å vite det nå sist fordi det var hans første og da var vi enige om at sistemann skulle få være en overraskelse :)

Men med min nr 2, så ønsket jeg ikke å vite det. Men glemte å si det på ultralyden og det første jeg så var jo en tissemann :D

Jeg er usikker på om vi vil vite kjønn nå. Med førstemann visste vi (gutt), men ikke med andremann (jente). Det var veldig spennende å vente til fødselen med å få vite, men jeg føler jeg knyttet meg mindre til henne da hun lå i magen enn med han. Jeg handlet kun et par nøytrale plagg før fødselen, så sånn sett så sparte det meg for mye unødvendig shopping:hilarious: vi handlet veldig mye nøytrale ting til førstemann mtp senere søsken, så vi hadde alt vi trengte uansett.

Vi vil nok vite. Jeg er veldig glad i kjønnsnøytrale klær, men er for nysgjerrig til å ikke vite :joyful:

Back
Topp