Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her ønsker mannen å vite kjønn, mens jeg ikke ønsker å vite. Vi har en gutt fra før. Tror mannen vinner diskusjonen og at vi ender opp med å vite. Han ønsker sterkere å vite enn jeg ønsker å ikke vite
Vi ønsker å vite, ikke at kjønn er viktig men jeg både strikker og syr, da ønsker jeg å vite hvilke farger jeg kan bruke. Har store planer og vil ikke lage alt i nøytrale farger dessuten bruker vi veldig lang tid på å finne navn, siste var to måneder før han fikk navn så vi vil gjerne prøve å ha det klart til fødsel
Vi skal ikke vite denne gangen. Jeg har to fra før og så har vi en sammen, samt den som kommer nå. Vi ønsket å vite det nå sist fordi det var hans første og da var vi enige om at sistemann skulle få være en overraskelse
Men med min nr 2, så ønsket jeg ikke å vite det. Men glemte å si det på ultralyden og det første jeg så var jo en tissemann
Jeg er usikker på om vi vil vite kjønn nå. Med førstemann visste vi (gutt), men ikke med andremann (jente). Det var veldig spennende å vente til fødselen med å få vite, men jeg føler jeg knyttet meg mindre til henne da hun lå i magen enn med han. Jeg handlet kun et par nøytrale plagg før fødselen, så sånn sett så sparte det meg for mye unødvendig shopping vi handlet veldig mye nøytrale ting til førstemann mtp senere søsken, så vi hadde alt vi trengte uansett.