Kjønn

Kråka

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Hvordan stiller dere dere til å vite kjønn?
Her har vi en av hver fra før og jeg har aldri ville vite kjønn, men mannen har vunnet den diskusjonen begge gangene. Denne gangen har jeg vunnet diskusjonen, så her skal vi ikke vite kjønn.

Hmm, godt spørsmål. Jeg hadde tenkt å si at vi vil nok vite, men kanskje vi skal la være. Har en gutt og ei jente fra før, så selv om kjønn ikke betydde noe med de heller betyr det hvertfall ikke noe nå. Jeg synes det er lettere å bestemme seg for navn når vi vet kjønn da. Yngste fikk vi ikke vite før i uke 32,det ble litt mer virkelig da.

Det hadde vært morsomt å ikke vite, men samtidig vet jeg hvor sterkt pappaen kommer til å håpe på jente, så jeg vil ha det oppe og avgjort før fødsel så han ikke blir skuffa der og da

Det hadde vært morsomt å ikke vite, men samtidig vet jeg hvor sterkt pappaen kommer til å håpe på jente, så jeg vil ha det oppe og avgjort før fødsel så han ikke blir skuffa der og da
Det er akkurat det som gjør at vi nok ender med å vite det. Vi har nok litt ekstra lyst på en liten gutt :Heartblue

Har litt lyst å ikke vite, men vet at jeg kommer til å ombestemme meg så fort som mulig. Sist var mannen og svigermor veldig sikker på at det ble ei jente, men jeg hadde en veldig sterk følelse på at det var en gutt og jeg hadde rett. Den følelsen kom veldig tidlig, men enn så lenge er det ingen følelse på hva det er.

Det er akkurat det som gjør at vi nok ender med å vite det. Vi har nok litt ekstra lyst på en liten gutt :Heartblue

Det er lov det :) vi har en jente og tre gutter fra før, så en snuppe hadde absolutt vært stas! Men en guttebass er så klart også velkommen... Dette er nok siste gangen i hvertfall, hvis alt går bra med svangerskapet blir det nok snipping på gubben! Så vi får se da :happy:

Det er lov det :) vi har en jente og tre gutter fra før, så en snuppe hadde absolutt vært stas! Men en guttebass er så klart også velkommen... Dette er nok siste gangen i hvertfall, hvis alt går bra med svangerskapet blir det nok snipping på gubben! Så vi får se da :happy:
Kanskje viktig å påpeke at ønsket om gutt her skyldes at det ellers blir en veldig skjev kjønnsfordeling i huset :P For min del er det virkelig ett fett, men for familiesammensetningen ville en gutt være ideelt. Skal man tro på teorien om at jentesædceller lever lengst og gutta ikke lever så lenge, er imidlertid sjansen stor for jente. Det er nemlig lenge siden sist sengekos :hilarious:

Jeg er for nysgjerrig til ikke å vite Så å la være kan jeg bare glemme! Samboeren min er likedan. Allikevel er det egentlig det samme for oss hva det blir. For generasjonen sin del i familien hadde det vært koselig med ei frøken til. Da vi har eneste frøkna i neste generasjon og alle andre i slekta er gutter. Men en guttebass er hjertelig velkommen ❤️

Jeg vil helst vite kjønn, da jeg allerede nå gjerne vil kjøpe babyklær. Så hvis jeg får jente som jeg håper å få, så kommer jeg til å hamstre kjoler. Klarer ikke vente med det fram til fødsel :P

Vi har kun jenter, så hadde vært morsomt med gutt, men en jente er veldig velkommen :) Vi vil vite kjønn. Da kan vi tenke litt på navn osv

Vi skal ikke vite kjønnet, visste det ikke med første heller❤️ har ikke behov for det i det hele tatt, vil heller ha det som premie etter fødselen.
Det var helt magisk sist, å løfte babyen opp på brystet og så få se selv at vi fikk ei jente.

Vi ville vite første gang og vil nok vite denne gangen også, selvom det hadde vært spennende å ikke vite før etter fødsel også :Heartred

Vi vil vite kjønn for å ikke ubevisst lage oss en mening eller ett håp ang kjønn :)
Og av praktiske årsaker mtp innkjøp av utstyr og klær.

Me er begge enige om at me vil vite det. Samme kva kjønn, alt me ønsker er frisk baby, men er litt praktisk med tanke på planlegging av navn og kva fargar eg skal strikke babyklede i:D

Vi vil gjerne vite. Håper såååå det blir en gutt denne gangen..begge ungene maser og maser om en lillebror :happy::Heartblue har en av hver fra før av:Heartred

Vi vil gjerne vite, jeg tror selv at det er gutt av en eller annen merkelig grunn! :hilarious:

Vi vil ikke vite! Er jo ikke noe man får gjort med det uansett, og den ekstra spenningen på fødestua er fantastisk! Visste ikke med forrigemann heller :)

Og to venninner har fått beskjed om kjønn også var det det motsatte... Da blir jo brått skuffelsen litt reell hvis alt er kjøpt i rosa, barnerommet er malt og det kommer en gutt i stedet..!

Vogna blir svart og noen klær til å begynne med kan fint være i nøytrale farger :)

Back
Topp