Mannen min er forresten også dramaqueen, så sønnen min har noe å slekte på
Da er det ikke så rart [emoji23] er ofte de genene som går i arv si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen min er forresten også dramaqueen, så sønnen min har noe å slekte på
Absolutt spennende [emoji3] masse lykketil! Og herregud så heldige vi er som har mulighet til å være gravide [emoji4][emoji1374]
Hehe... gutten min er dramaqueen delux!! Mens jenta mi er stødig som et fjell
Var 100% sikker på gutt med begge jentene, tror gutt denne gangen også Sikkert jente[emoji23]
Altså... jeg har lyst på «guttemat» - med sønnen min hadde jeg lyst på ordentlig, sunn mat. Det har jeg nå også. Med datteren ville jeg bare ha sjokolade, og det byr meg i mot nå. Dessuten fikk jeg en fin glød med sønnen min,men ble grå med datteren min, og nå er jeg ikke grå.
Samtidig fikk jeg nydelig, plettfri hud og glansfullt hår med sønnen min, og nå har jeg fått litt kviser og håret ser ikke ut.
Såem
Første var jeg 100 prosent sikker på var jente.....helt til ordinær ultralyd når de sa han var gutt [emoji23] så tror ikke jeg skal stole på magefølelsen[emoji23]
Veldig jentefølelse denne gangen, har to gutter fra før og var aldri sånn dårlig som jeg er nå [emoji85]
Veldig spennende å se hva spm skjuler seg i magen[emoji7]
Da skal du ikke se bort i fra at det skjuler seg ei lita frøken inni magehuset
Jeg har vanskelig for å tro at jeg er gravid, så klarer ikke å tenke på om det er gutt eller jente enda [emoji23]
Samme her! Når jeg tenker på kjønn blir det litt for konkret. Må først komme helskinna gjennom tul, før jeg begynner å tenke på detJeg har vanskelig for å tro at jeg er gravid, så klarer ikke å tenke på om det er gutt eller jente enda [emoji23]
Siden jeg overhodet ikke var kvalm i forrige svangerskap og jeg fikk en gutt da, så sier kanskje kvalmen nå at det er en jente? [emoji848]
Har også hørt den teorien Jeg har ingen symptomer og hadde det ikke sist heller (ikke kvalme heller), fikk gutt, kanskje det er en gutt too hos meg?
Blir spennende å se om det stemmer [emoji6]