Kjønn

Første var jeg 100 prosent sikker på var jente.....helt til ordinær ultralyd når de sa han var gutt [emoji23] så tror ikke jeg skal stole på magefølelsen[emoji23]
 
Veldig jentefølelse denne gangen, har to gutter fra før og var aldri sånn dårlig som jeg er nå [emoji85]
Veldig spennende å se hva spm skjuler seg i magen[emoji7]
 
Altså... jeg har lyst på «guttemat» - med sønnen min hadde jeg lyst på ordentlig, sunn mat. Det har jeg nå også. Med datteren ville jeg bare ha sjokolade, og det byr meg i mot nå. Dessuten fikk jeg en fin glød med sønnen min,men ble grå med datteren min, og nå er jeg ikke grå.

Samtidig fikk jeg nydelig, plettfri hud og glansfullt hår med sønnen min, og nå har jeg fått litt kviser og håret ser ikke ut.

Såem
 
Var 100% sikker på gutt med begge jentene, tror gutt denne gangen også‍♀️ Sikkert jente[emoji23]
 
Altså... jeg har lyst på «guttemat» - med sønnen min hadde jeg lyst på ordentlig, sunn mat. Det har jeg nå også. Med datteren ville jeg bare ha sjokolade, og det byr meg i mot nå. Dessuten fikk jeg en fin glød med sønnen min,men ble grå med datteren min, og nå er jeg ikke grå.

Samtidig fikk jeg nydelig, plettfri hud og glansfullt hår med sønnen min, og nå har jeg fått litt kviser og håret ser ikke ut.

Såem

Da er det ikke lett og vite nei. Hmm :)
 
Veldig jentefølelse denne gangen, har to gutter fra før og var aldri sånn dårlig som jeg er nå [emoji85]
Veldig spennende å se hva spm skjuler seg i magen[emoji7]

Da skal du ikke se bort i fra at det skjuler seg ei lita frøken inni magehuset :D
 
Jeg har vanskelig for å tro at jeg er gravid, så klarer ikke å tenke på om det er gutt eller jente enda [emoji23]
 
Sist trodde jeg jente, da var det gutt. Denne gangen skal vi ikke vite så har 35 lange uker å spekulere på [emoji23]
 
Siden jeg overhodet ikke var kvalm i forrige svangerskap og jeg fikk en gutt da, så sier kanskje kvalmen nå at det er en jente? [emoji848]
 
Siden jeg overhodet ikke var kvalm i forrige svangerskap og jeg fikk en gutt da, så sier kanskje kvalmen nå at det er en jente? [emoji848]

Har også hørt den teorien :rolleyes: Jeg har ingen symptomer og hadde det ikke sist heller (ikke kvalme heller), fikk gutt, kanskje det er en gutt too hos meg? :)
 
Har også hørt den teorien :rolleyes: Jeg har ingen symptomer og hadde det ikke sist heller (ikke kvalme heller), fikk gutt, kanskje det er en gutt too hos meg? :)

Blir spennende å se om det stemmer [emoji6]
 
Back
Topp