Kjønn

Har jentefølelse, men det kan handle om at jeg ønsker det mest! [emoji6] Har et par jentenavn klar, men ingen guttenavn...
 
Men min eldste var magefølse at det ble en gutt, ut kom en gutt nr 2 var magefølelsen min en jente,ut kom det en jente. Nr 3 var magefølelsen min en gutt, og ut kom det en gutt. Nå heller jeg mot en jente,så da får det se om jeg har rett for 4 gang da[emoji4][emoji4]
 
Har også hørt den teorien :rolleyes: Jeg har ingen symptomer og hadde det ikke sist heller (ikke kvalme heller), fikk gutt, kanskje det er en gutt too hos meg? :)
Hos meg var det motsatt. Var dårlig med begge guttene og ikke jenta, nå har jeg det litt sånn som når jeg fikk jenta, så er nok litt individuelt der [emoji4][emoji7]
 
Hos meg var det motsatt. Var dårlig med begge guttene og ikke jenta, nå har jeg det litt sånn som når jeg fikk jenta, så er nok litt individuelt der [emoji4][emoji7]

Blir spennende å se da :) Jeg har ingen magefølelse, virker ikke som om det er noens er inne en gang :p men ganske rolig i forhold til det, var slik sist også!
 
All creds til dere som skal vente med kjønnet :eek:

Jeg har ingen følelse på det, det hadde jeg ikke forige gang heller. Da sa alle at det kom til å bli en gutt, selv etter ul sa de det, pga mageformen og fordi magen var så stor. Ble en fantastisk god, rolig, bestemt og morsom jente:Heartpink Håper like mye på en jente som en gutt :Heartred:Heartred
 
Denne gangen skal vi ikke få vite kjønnet i forkant, men leve lykkelig uvitende til fødsel. Angrer litt på at vi fikk vite det sist, selvom det stemte med magefølelsen min at det var en gutt.
 
Vi skal heller ikke vite [emoji16] gleder meg til det altså! Selv om det blir hardt å stå i mot på ordinær ultralyd er jeg helt sikker på at det er verdt det[emoji173]️
 
Wow mange sterke Mammaer og Pappaer her altså! Hadde aldri klart å ikke vite, selvom jeg kan forstå hvor magisk det vil være å få vite det når bebien kommer ❤️
 
Back
Topp