Kjønn

Så gøy å fått vite kjønn. Gutt eller jente? Hvor langt er du på vei? Og det beste av alt er jo et friskt, levende barn i magen [emoji173] Jeg håper på å få vite kjønn på ultralyd denne uken!

Det er en gutt som gjemmer seg i magen! [emoji170] så dette blir gutt nr. 2. skal ærlig innrømme at jeg var litt klar for jenta nå, hadde liksom sett for meg en liten lillesøster og drømmen fra jeg var liten selv var alltid en liten jente! Men jeg er vel heller en guttemamma da[emoji87] noen andre her inne som har 2 gutter?[emoji170][emoji170]

Blir spennede å se om du får vite på ultralyd da, Toto![emoji1]

Det er en gutt som gjemmer seg i magen! [emoji170] så dette blir gutt nr. 2. skal ærlig innrømme at jeg var litt klar for jenta nå, hadde liksom sett for meg en liten lillesøster og drømmen fra jeg var liten selv var alltid en liten jente! Men jeg er vel heller en guttemamma da[emoji87] noen andre her inne som har 2 gutter?[emoji170][emoji170]

Mine første to var gutter, det var magisk :Heartblue

Lyst til å utdype? [emoji7]

Det var tre år mellom våre. Det å se de to brødrene sammen, det føltes bare så utrolig riktig og bra. De fikk et veldig spesielt bånd :Heartblue

Synes også det var utrolig koselig å bruke de små gutteklærne igjen, og å kjøpe matchende klær til dem :smiley-ashamed008

Hvordan synes du det er med to gutter? [emoji1] hva er aldersforskjellen mellom de? Her vil det bli 2 år og 7 mnd mellom [emoji5]
Mine er 4 og 6år. Det fine med samme kjønn er man kan bruke klærne med så gode minner en gang til og de kan matche til jul og andre feiringer. De er bestevenner og uvenner sikkert 10 ganger ila dagen idag, men de har et unikt bånd og er der for hverandre[emoji4]

Koselig med en liten gutt [emoji4] helt sikkert stas for den kommende storebror også [emoji4]

Så gøy! Var på ul og de så ut som en liten gutt men han var ikke 100% sikker. Har fra før av 2 jenter på 2,5 år og en på 16 mnd

Hvor holder han til? Jeg må innrømme jeg ønsker meg veldig jente, men følelsen sier gutt.
Har en gutt som fyller 3 nå i sept, så da vil det bli ca 3,5 år i mellom min første og den som kommer.

Sniker fra desember.

Han trodde det var jente hos oss men var mer usikker enn han pleide å være. Han hadde rett, da :) Det er veldig sjelden han tar feil.

Hvor holder han til? Jeg må innrømme jeg ønsker meg veldig jente, men følelsen sier gutt.
Har en gutt som fyller 3 nå i sept, så da vil det bli ca 3,5 år i mellom min første og den som kommer.

På Jessheim i Akershus.

Back
Topp