Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi hvor skal alle sammen? [emoji1]
Åh, vi skal også på oul 10. mai![]()
Jeg kjenner ei som fikk vite sikkert gutt på oul og ut kom ei jente. Så sånt skjer, men vanlig er det ikke [emoji4] Jeg hadde skikkelig jentefølelse sist, og trodde knapt på det da de sa gutt [emoji23] men det var en gutt.Var på andre ultralyd idag (skal på oul 22 mai, men klarte ikke vente såå lenge [emoji85]) og jordmor sa hun var ganske sikker på jente. Hun tok sjeldent feil sa hun og var nokså sikker på kjønnet. "Problemet" er bare at jeg har så utrolig guttefølelse. Haha. Helt siden jeg ble gravid har jeg trodd det var gutt denne gang ettersom alt har vært så annerledes enn med dattera på 3. Men regner med at hun har rett [emoji5] Blir spennende å høre om de sier jente på oul også, da er det vell bare jeg som er på bærtur med følelsen, hehe.
Veldig kjekt å kunne finne frem alle klærne etter kommende storesøster å få bruke det igjen da [emoji7][emoji7]
Noen som har opplevd eller kjenner noen som har fått vite et kjønn i uke 14/15 som har vist seg å være feil? [emoji28]
Samme her. Men fikk beskjed om jente igår [emoji85][emoji5] Så sikkert lurt å vente litt med innkjøpene [emoji28][emoji106]OUL 8.mai. Har hatt såpass guttefølelse at jeg har ikke gidda se på jentenavn engang. Har egentlig også higet etter å kjøpe guttetøy - men bitt meg i å avvente litt til.
men er 100% sikker på gutt 
Kalnes her også [emoji1] [emoji106] OUL 2.Mai [emoji4]Kalnes her![]()