Kjønn

Rillrall

Betatt av forumet
Noen som vet hva de får? :) Alle jeg kjenner skal ha gutt [emoji28] så føler dette er en skikkelig guttemnd [emoji170] Jeg er veldig spent på om de klarer å se hva vi får på ul når vi skal nå den 10.mai [emoji3][emoji3]

På ultralyd i uke 11+5 mente gynekologen at det var en gutt, noe jeg har hatt en magefølelse på, men det er vel alt for tidlig å fastslå! Gleder meg til ultralyd igjen i uke 16 og håper (og tror) vi får vite det da :) Enig i at oktober virker som en skikkelig guttemåned :D

Tok NIPT i Gøteborg og vi får gutt med 99 % sannsynlighet [emoji1] Var det jeg hadde på følelsen hele tida [emoji4]

På tul uke 12+5 så trodde hun jente. Er kjempe spent når vi skal på oul om 4 uker :)

Jeg tror det gjemmer seg en gutt i magen så blir spennende å se 10.mai[emoji5]

Tror det er gutt her også [emoji85] føler alle som venter barn i år venter gutt jeg [emoji87]

Tul 13+4 sa jente :) skal på OUL om to uker, så får se om det fortsatt stemmer

Trolig gutt etter tul. Får se 4.mai. jeg tror også gutt selv [emoji4]

Jm mente det sannsynligvis var en liten gutt - hun hadde rett sist ^^

Får vite det på OUL 10.mai [emoji7] men tror en av hver mer og mer nå.

Noen som vet hva de får? :) Alle jeg kjenner skal ha gutt [emoji28] så føler dette er en skikkelig guttemnd [emoji170] Jeg er veldig spent på om de klarer å se hva vi får på ul når vi skal nå den 10.mai [emoji3][emoji3]

Får vite det på OUL 10.mai [emoji7] men tror en av hver mer og mer nå.

Jeg tror det gjemmer seg en gutt i magen så blir spennende å se 10.mai[emoji5]

Åh, vi skal også på oul 10. mai :)

Back
Topp