Kjønn

Veldig_spendt

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Vet det er uendelig langt fram i tid, men det er lov å drømme.. Selvfølgelig ønsker vi oss alle et frisk barn, men hvis vi kunne ønske oss er kjønn, hva ville dere ønsket dere?

har jente fra før, så det hadde vært kjekt med en gutt. Samtidig har jeg så mye jenteklær jeg vil bruke igjen da de fortsatt er ganske nye :)

Ønsker meg ei jente til, men tror nok det er en gutt, noe som er helt greit :)

Jeg har en gutt som er eldst og ei jente. Så for meg spiller det ingen rolle, men hvis det nå skulle vært noe så hadde det vært gøy å opplevd å få to jenter siden jeg selv ikke har søster. Vokst opp med to brødre. Men er ikke sånn at jeg ønsker meg jente framfor gutt for det :)

Det hadde vert praktisk med en jente, siden jeg har to fra før. Så da har jeg både klær og leker i riktig sort;) men hadde nok vert kjekt med en gutt. Det er ihvertfall pappaen sitt store ønske;)

Hadde vært kjekt med en av hver :) Men blir det gutt igjen er det også veldig greit, da har jeg jo alt av klær allerede :D

Kunne godt tenkt meg gutt siden vi omtrent bare er jenter i familien og vi har ei jente fra før. Det hadde vært litt stas :-) Men har på følelsen av at det blir jente! :D

Har ingen ønsker da vi ikke har noen barn fra før. Men jeg har en ganske stor følelse på gutt, selv om det er kjempetidlig og jeg ikke aner hvorfor:p

Hadde vært stas med jente siden vi har en gutt, men både gutt og jente er hjertelig velkommen :-)

Hadde vært praktisk å få jente siden vi allerede har klær og slikt fra storesøster. Men kjennes anderledes ut enn sist svangerskap, så tror det er gutt.. :)

Samme hva vi får :) Men håper vi får jente(r) og gutt(er) til slutt, etter sistemann om x antall år kommer :)

Har ei datter, men er ikke nøye hva kjønn det blir..viktigst at vi får en baby❤️

Jeg vil ikke ha gutt :o føler meg helt forferdelig når jeg sier det.. Men det er sant :I

Jeg har lyst på en liten gutt, men er skråsikker på at det er ei lita jente. Vet ikke hvorfor, men jeg er sikker.

Jeg har fått mer og mer følelse av ei jente til fordi svangerskapet er så likt som da jeg var gravid med jente. Var ikke dårlig med gutten.

Jeg vil ikke ha gutt :eek: føler meg helt forferdelig når jeg sier det.. Men det er sant :I
Jeg tenkte sånn da jeg ventet nr 2.
Hadde jente fra før og det var ingen gutter i familien. Skikkelig jentefamilie :happy:

På ultralyd var det gutt. Kunne se hele stasen så det var ingen tvil der :hilarious:
Men istedenfor skuffelse ble jeg uventet stolt og glad. Der var babyen min, så perfekt :love7

Det blir bra når man får vite det. Uansett :happy:
I ettertid er det kommet flere guttebabyer i slekta. Stor glede av hverandre hele gutteflokken vår :happy:
Nå som vi venter nr 3 så spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente. For begge kjønn har sin sjarm og begge deler er fantastisk :Heartpink

Back
Topp