Kjønn

Føler litt at jeg får jente denne gangen. Har 2 gutter fra før. Mannen vil vite det, ikke jeg. Og uansett - får jeg vite det, får ingen andre vite noe! Ikke før baby er ute. Så kan de holde de slemme kommentarene sine for seg selv litt lenger. :)

Har på følelsen av at det er en jente.. Men det kan jo være litt håping også.. Siden vi har en gutt.. Hehe :)

Har iiingen anelse.. Pleier å få en liten følelse når andre er gravide og det har aldri stemt. Men med meg selv så har jeg ingen følelse av hvilket kjønn

Føler litt at jeg får jente denne gangen. Har 2 gutter fra før. Mannen vil vite det, ikke jeg. Og uansett - får jeg vite det, får ingen andre vite noe! Ikke før baby er ute. Så kan de holde de slemme kommentarene sine for seg selv litt lenger. :)
Hvordan slemme komentarer? :(

Har to jenter ♡ Tror jeg har jente i magen ♡

Hvordan slemme komentarer? :(
Om det blir gutt, kommer det jeg hørt før: "så synd det ikke ble jente denne gangen heller", "stakkars deg som bare har gutter", "synd du ikke får noen å shoppe med eller kjøpe søte klær til", "Du føler deg sikkert alene, du som bare har gutter". Mfl... Og ja - jeg tuller ikke...
Om det skulle bli jente, kan jeg nok forestille meg noe ala dette (basert på tidligere kommentarer til andre som fikk jente): "så gøy, endelig fikk du det du ville ha! Ja for du ville vel ha jente, ikke sant?", "jøss du fikk det til jo."
For meg er alle de kommentarene slemme uansett... Har mest lyst til å kle baby kun i hvitt og si "kjønnet har vel ikke noe å si, så det sier jeg ikke". Skjønner jo at det er hormonene som får meg til å ville si noe sånt :) Kan de ikke bare være glade på våre vegne og være glad for lille baby? Det ene er jo ikke mer verdt enn det andre :) (sorry for langt svar altså) :)

Om det blir gutt, kommer det jeg hørt før: "så synd det ikke ble jente denne gangen heller", "stakkars deg som bare har gutter", "synd du ikke får noen å shoppe med eller kjøpe søte klær til", "Du føler deg sikkert alene, du som bare har gutter". Mfl... Og ja - jeg tuller ikke...
Om det skulle bli jente, kan jeg nok forestille meg noe ala dette (basert på tidligere kommentarer til andre som fikk jente): "så gøy, endelig fikk du det du ville ha! Ja for du ville vel ha jente, ikke sant?", "jøss du fikk det til jo."
For meg er alle de kommentarene slemme uansett... Har mest lyst til å kle baby kun i hvitt og si "kjønnet har vel ikke noe å si, så det sier jeg ikke". Skjønner jo at det er hormonene som får meg til å ville si noe sånt :) Kan de ikke bare være glade på våre vegne og være glad for lille baby? Det ene er jo ikke mer verdt enn det andre :) (sorry for langt svar altså) :)

Så kjedelig å få slike kommentarer. Jeg kan skjønne at du synes sånne kommentarer er slemme, men tror ikke de som sier det mener noe slemt med det da :) Men jeg tenker som deg, hvorfor skal kjønnet ha noe å si, man skal være glad man har flotte barn :)

Litt of topic: Hvis jeg får jente kommer ikke jeg til å kjøpe så mye rosa (hater rosa), og om jeg får gutt vil jeg heller ikke bare ha blått.

Åh folk! Må alltid si noe

Jeg tror det er en gutt i magen min:) Eller, jeg har bestemt at det er en gutt i magen min;)
Har to gutter fra før❤

Jeg trodde jeg var helt sikker på gutt, mannen trodde jente. Det er en jente der :-)

Vi var på ul i dag. Jeg er 14+1..
Alt flott med nurket og hun mente det var en jente,hun kunne ikke se noe tissefant i så fall*ler*... Så blir spennende å se på neste ul i mars om dette stemmer❤️

Ut i fra at svangerskapet så langt har vært helt annerledes enn sist tror jeg jente... Men ingen følelse eller 6 sans som jeg vil si tilsier at det er gutt eller jente så langt.

Håper egentlig det er en jente, da er det i så fall mitt siste svangerskap for så dårlig som jeg har vært nå vil jeg ikke helst ikke være en runde til... Blir det gutt så tror jeg det er en hvis sjanse for at vi får ett barn til for å "prøve å få" en jente.

Blir selvfølgelig glad uansett kjønn og gleder oss til lille spire er her <3

33 dager igjen til ultralyd nå :)

Back
Topp