Kjønn

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Hva tror dere at dere får?

Jeg har ingen følelse på kjønn... Flere?

Hadde egentlig ingen følelse, men for en ukes tid siden dukket d opp følelse på jente...blir spennende å se hva d blir da;)

Veldig magefølelse på jente. :-)
Tiden vil vise, gleder meg til å finne ut:-D

Jeg gleder meg også, klarer nesten ikke vente... Har ordinær ul den 4. Mars :( lenge til...

Jeg gleder meg også, klarer nesten ikke vente... Har ordinær ul den 4. Mars :( lenge til...

Har du fått tid alt? :-D så heldig du er :-)

Tiden går kjempe sakte, er helt forferdelig! Men, så fort januar er over så pleier det å gå fort mot våren :-)

Har du fått tid alt? :-D så heldig du er :)

Tiden går kjempe sakte, er helt forferdelig! Men, så fort januar er over så pleier det å gå fort mot våren :)
Ble henvist etter kontrollen for en uke siden, og fikk innkalling i dag :D

Jeg har absolutt ingen følelse på hva det blir! Ser for meg jente, men det er pga at vi har det fra før :-) Blir spennende å se! Vi er veldig usikre på om vi skal vite eller ikke.

Jeg har absolutt ingen følelse på hva det blir! Ser for meg jente, men det er pga at vi har det fra før :) Blir spennende å se! Vi er veldig usikre på om vi skal vite eller ikke.
Oi, spennende :p jeg må vite. Hihi :D

Har en følelse på at det er en gutt. Fyser på de samme tingene, og er i den formen jeg var da jeg gikk med sønnen min. Eneste son ligner på svangerskapet med datteren min, er at jeg spiser masse pimp :)

Jeg bytter meining hver dag! :banghead:
jeg leser så mye kjerringråd på sånt så blir jo gal. Men symptomer går om hverandre. Mannen har to gutter fra før så vi håper veldig på jente :nailbiting:

Veldig lyst på en gutt, men tror det blir jente <3

Først trodde jeg d ble jente, men nå er jeg veldig usikker Har en av hver fra før så spiller ingen rolle ☺️☺️

Har en sterk følelse av at det blir en gutt! Min mann tror derimot at det blir jente! Så blir spennende å se :-)

Back
Topp