Kjønn

Jeg vil vite det sånn at jeg kan kjøpe klær og innrede barnerom på forhånd, men sambo har ikke lyst å vite, så der har vi noe å finne ut av :)
Ha ha, hos oss er det omvendt! Han vil så gjerne vite det, fordi han tror det vil hjelpe han til å forstå mer hva som venter oss, og fordi han vil få et sterkere forhold til det lille mennesket der inne. Jeg vil at det skal være en overraskelse :D for meg er det knekkende likegyldig om det er gutt eller jente, og jeg kommer aldri til å kle de opp og dele de inn i klassisk rosa/blått heller.
 
Jeg vil ikke vite, men mannen min vil, han vil ha absolutt alt klart når baby kommer han fikk vilja si sist graviditet å så det blir nok sånn nå å☺
 
Vil vite med tanke på att jeg har ett høyt ønske om att det blir jente siden jeg har to gutter fra før av :p men ul har alltid avslørt hva det blir uten att gyn har rukket å sagt noe, penisen syntes godt på ul, så spennende dette...
 
Vi blir nok å ønske å vite.
 
Jeg er veldig frem og tilbake om jeg vil vite kjønn på ul. Men hvis jeg velger å vite kjønn kommer jeg ikke til å si noe til noen andre, for jeg ønsker ikke kjønnstereotypiske klær/gaver. Jeg kommer til å kjøpe farger jeg liker, uavhengig av kjønn. Når barnet blir større kan det selv bestemme :)
 
Ha ha, hos oss er det omvendt! Han vil så gjerne vite det, fordi han tror det vil hjelpe han til å forstå mer hva som venter oss, og fordi han vil få et sterkere forhold til det lille mennesket der inne. Jeg vil at det skal være en overraskelse :D for meg er det knekkende likegyldig om det er gutt eller jente, og jeg kommer aldri til å kle de opp og dele de inn i klassisk rosa/blått heller.

Skulle ønske jeg også tenkte sånn, må jo være en fantastisk fin overraskelse :D Men dessverre er jeg alt for utålmodig til det :) Jeg kommer ikke til å være så opptatt av rosa eller blått, men jeg kommer til å velge ut fra det jeg syns er fint og som jeg syns passer :)
 
Her vil sambo vite det, mens jeg ønsker meg en overaskelse:) men tenker det er lenge til oul så kan være en av oss ombestemmt seg innen den tid:p
 
Jeg ville ikke, også vil jeg. Men så bestemte vi oss for att vi ikke skulle vite :) ( jeg bestemte, typen vil vote.)
Så sa jeg att om vi tok to tidlige ul så skulle vi vite kjønn. Så da blir det det på oul
 
Vi vil vite! :)
 
Vi skal vite kjønnet :D hadde ikke klart å holde ut ventingen ;)
 
Vi vil vite kjønn, hadde tenkt å få det i en konvolutt som vi skulle åpne på julaften men får nok ikke vite kjønnet til da, så tenker litt på å få det i en konvolutt og gi til ei som baker kake og få henne til å lage sånne gender reveal kake :p hehe høres ut som en morsom måte å få vite det på :)
Men kan godt være at vi bare får vite vi bare vil vite det der og da :)
 
Gleeeeder meg til å få vite det!!! Sist fikk vi vite tidlig (kromosomtest) men blir nok først rundt uke 20 denne gangen :) Mannen er helt enig selv om han påstår at han er synsk og vet det ;)
 
Back
Topp