Kjønn

LofotPia

Glad i forumet
Ska dere vite hva kjønnet er på uktralyd? Eller vil dere heller vente en overraskelse bår babyen er komt ut?
 
Jeg er for utålmodig! Så måå vite kjønnet :) vil kjøpe klær og gjør klar babyrom :) men må jo innrømme at det hadde vært veldig gøy å ikke få vite det også :)
 
Vi vil vite kjønn.. helt klart.. alt for nysgjerrig til å ikke vite det... og egentlig også litt for praktisk.. ;) Blir det gutt er det ikke stort av handling som kommer til å forekomme ;) Er det jente blir det nok litt andre farger enn bare blått...
 
Vi vil ikke vite kjønn :p
Syns det er gøy at det er en overraskelse ;)
Får handle inn kjønnsnøytralt her.
 
Alt for nyskjerrig til å ikke vite det, så her må jeg rett å slett vite det!:D
 
Jeg vil vite det sånn at jeg kan kjøpe klær og innrede barnerom på forhånd, men sambo har ikke lyst å vite, så der har vi noe å finne ut av :)
 
Jeg vil vite det, men samboer vil ikke.... Så jeg aner ikke hva det det blir til...
 
Det vil jeg vite så tidlig som mulig :D altfor utålmodig og spent til å vente med det :)
 
Usikker enda :) tror kanskje jeg ikke klarer p vente, men hadde jo vært litt spennende
 
Vil vite kjønn :) Har lyst å ordne til barnerommet og finne navn ;)
 
Vil vite uten tvil:) Jeg og samboer har tilsammmen 4 jenter fra før, så det blir spennende! Vi regner begge med at det blir jente da, så får nok sjokk dersom det skulle vise seg å være en gutt der inne:p

Med første jenta ville jeg ikke vite for å bevare spenningen til selve fødselen, men erfarte at jeg ble så utslitt og overveldet av det å føde i seg selv at jeg knapt klarte å bry meg om hvilket kjønn det var. Mye morsommere med Nr 2 da jeg fikk vite på ultralyd, da kunne jeg "kose" meg med nyheten på en helt annen måte:)
 
Jeg er litt usikker!

Vil både vite og vente :)

Får tenke litt på hva vi ønsker de neste ukene, men er det mulig å se kjønnet blir det vel vanskelig å si nei takk til å få vite det :p
 
Vil nok vite kjønnet ja, hadde aldri klart å venta så lenge ;-) og så er det greit å vete ka kler eg skal hente hos søstrene mine :)
 
Vi vil vite det. Jeg er egentlig litt usikker, men det er jo veldig praktisk å vite det da.
 
Jeg har lekt med tanken på å ikke vite det, men mannen vil vite det, så da skal vi vite det, jeg var ikke så veldig vanskelig å overtale :p
 
Jeg har en søster som nettopp ble 3 år! Med henne valget min mor og samboeren å ikke vite kjønnet :) Er jo mange farger som begge kjønn kan ha. Var veldig spennende å vente på melding om når barnet var født og ikke minst kjønnet!:) Men tror det ligger mye i det "Anili" sier! Er jo veldig overveldene å føde, så spenningen med hvilket kjønn der er blir vell litt "ødelagt".. Jegvil gjerne vite kjønnet og kunne glede meg over kjønnet og kjøpe søte klær :dummy1: Kanskje svangerskapet vil gå litt fortere da ^^
 
Vi vil begge vite det :) Det vil gjøre ting litt mer realistisk, ikke minst kan vi handle litt mer i farger også :D Blir det gutt så har vi en del klær fra før av, blir det jente så får plastikken svidd seg litt! :D
 
Jeg har aldri forstått de som ikke vil vite kjønn! Altfor nysgjerrig selv. Men nå leker jeg med tanken på å ikke vite faktisk... Må jo være uhorvelig spennende å ikke vite det... Har alt av utstyr i nøytralt, så trenger bare handle inn litt basic nøytralt nyfødttøy så er vi innafor... Tenke på det :)
 
Back
Topp