Kjønn?

Ja så nettopp på YouTube og de fleste fikk mørk lilla. Så er vist bambus. ;-)
Ja, stemmer, den var kanskje litt mer mot lilla enn rosa. Hvis din var helt lys rosa kan det kanskje være forskjellen da ;-)

Forrige svangerskap var jeg bare helt sikker på at det var gutt, ikke vet jeg hvorfor, men jeg bare visste det, og det ble (selvfølgelig :p) gutt ;)

Har samme følelsen denne gangen, og hittil er svangerskapet ganske likt også. Så da blir jeg bare mer sikker ;)

Ser mange nevner jente da de er kvalme, jeg var også mye kvalm forrige gang, og fikk jente. Nå er jeg ikke kvalm, og er i overraskende god form, så har tenkt gutt på grunn av det! :-) blir like glad for begge deler, men vet samboer har veldig lyst på en sønn en gang :-)

Har følelsen på gutt :) har to stebarn som også er gutter <3 Blir spennende å se om jæ og gutta har rett :)

Tok ringtesten som viste at jæ vil få gutt og kinesiskfødselskart sier jæ får jente..... Får altså enten gutt eller jente :D haha
En av hver? ;-)

kinesisk fødekart sier jente å ringtesten sier jente.
tantebarnet mitt som viste jeg var gravid før jeg viste det selv sier gutt så vi får se:)

Alle gjettet jente sist gang og jeg ble overbevist selv. Var utrolig kvalm, faktisk nesten hele svangerskapet. Fikk gutt :)

Nå tipper alle igjen jente.. Så jeg er bombesikker på gutt :) hehe

Jeg bare visste det var en gutt sist, og det var det! Nå trooor jeg det blir en gutt ;)

Siste så bare viste jeg at det var en jente og det var det og :)
Denne gangen er jeg veldig usikker, føles som gutt noen dager og jente andre dager

Tok nettopp ringtesten og den gikk i stor fart rundt i ring så den sier jente :)

Mannen er overbevist om at det er en gutt som gjemmer seg, men jeg har ikke peiling :p

Jeg har litt følelse at vi får ei jente. Men det blir sikkert gutt. Alle i slekta får gutter. Helt utrolig at jeg har ei jente fra før! :p :O

Back
Topp