Kjønn?

snarttobarnsmor92

Forelsket i forumet
Er det noen her som har en følelse på hvilket kjønn babyen er? :-) forrige svangerskap VISSTE jeg at det var jente helt fra rundt uke 7, uten at jeg vet hvorfor. Nå er jeg usikker, har egentlig ingen følelse denne gangen :-)

Jeg tenkte egentlig at det var en lillebror for en stund tilbake, og svangerskapet er veldig annerledes enn så lenge, så kanskje en liten guttetass denne gangen!! :♧

Med første fikk jeg følelse på jente rundt uke 12 og det stemte :) med andre følte jeg på meg at det var gutt (kanskje litt ønsketenkning også?), men det stemte :) pga kvalmen nå, så holder jeg en liten knapp på jente nå, og så får jeg se om følelsen endrer seg etterhvert :)

Jeg har egentlig hatt en følelse av at det er en liten guttebass som gjemmer seg inni magen, men etter et par uker med voldsom kvalme begynner jeg nesten å tro at det er ei lita frøken!:)

Last edited:
Jeg er helt overbevist om at det er en liten guttetass, eller fremtidig godset spiller som mannen i huset sier:-p

Da jeg var gravid med jenta mi, spøy jeg hele tiden. Nå er jeg bare småkvalm....så kanskje det er en liten guttebass der inne :-)

Forje svangerskap følte jeg at det var jente helt fra jeg viste jeg var gravid :)
Da fikk jeg bølger å glans i håret, helt glatt å ren hus å kunn ømme pupper og litt trøtthet som symptomer..

Nå tror jeg det blir gutt!
Nå er håret konstant fett og jeg har aldri hatt så mye kviser både i ansikt å på rygg :@ som nå!!!
Å jeg er suuuuuuper trøtt!! Sovna ved kaffe bordet til besteforeldrene mine i dag :o

Tror jente, men skulle gjærne hatt en gutt til :-) Sist gang kjøpte jeg gtest som viste om det ble gutt el jente. Ble rosa (jente) på testen og fikk en jente. Men har lest senere at alle får jente (rosa) på den testen så er usikker på om jeg skal ta en slik nå.

Har en liten følelse av at det er jente, men jeg skal være forsiktig, for jeg knytter meg så lett til en tanke og går på en smell om det ikke er sånn ;)

Jeg har virkelig like lyst på begge deler så jeg blir hoppende glad uansett! Eneste er at det blir en litt større sorg å gi slipp på jentenavnet. Annet enn det er jeg like begeistret uansett hva det er! <3

Fikk gutt sist, da var jeg i kjempegod form i de første ukene. Nå er jeg mye dårligere og mer sliten, så kanskje en jente nå? ;)

Jeg tror det blir gutt. Tok ringtesten og den viste gutt, jente, gutt, og mangler den siste gutten nå xsmile5

aner ikke, men har litt lyst på jente siden vi allerede har en gutt :) så da føler jeg at det er jente der inne :P er garantert mer sliten denne gangen og kanskje litt mer kvalm... tidlig enda :)

Har to jenter fra før. Føler eg bare kan få jenter hehe håpte på gutt sist ..men no betyr det ingen ting veldig ulike alle 3 graviditetene så har ingen følelse på hvilket kjønn det er :)

Med førstemann var første tanken jente, ikke vet jeg hvorfor og det stemte. Nå var første tanken gutt. Vi får se om det stemmer. :)

Jeg er blitt veldig rund i kantene raskt, så kanskje jente. Men har ingen andre symptomer enn trøtthet, så derfor faller tanken på at det kanskje blir en gutt til (har en fra før).

Tror jente, men skulle gjærne hatt en gutt til :-) Sist gang kjøpte jeg gtest som viste om det ble gutt el jente. Ble rosa (jente) på testen og fikk en jente. Men har lest senere at alle får jente (rosa) på den testen så er usikker på om jeg skal ta en slik nå.
Jeg tok også en sånn test. Ble rosa, men fikk gutt ;-)

Back
Topp