Kjønn :)

Karma27

Forumet er livet
Har du en følelse på hvilket kjønn du bærer på? Svangerskapet mitt er helt ulikt fra forrige, men mener fortsatt at det er jente (som forrige gang) :p

Mitt og er ganske ulikt det og, men tipper jente jeg og. Har ei jente fra før. Kjenner jeg er veldig spent på kjønn.

Har en jente og en gutt fra før. Med jenten kastet jeg opp hele tiden i 3 mnd, med gutten var jeg bare kvalm når jeg var sliten. Er en lett blanding denne gangen. Har ikke kastet opp, men var konstant kvalm i 11 uker. Hadde riktig følelse på de to forrige. Denne gangen aner jeg ikke. Ene dagen tror jeg det er gutt, neste dag jente. (Kanskje det er en av hver???) Skal på ul på mandag, så det blir spennende om man kan se kjønn. :)

Jeg tør nesten ikke si det, for er så inn til margen guttemamma - men jeg har litt følelse på jente jeg altså :-) Forrige gang hadde jeg en veldig sterk guttefølelse, og har aldri sett for meg å få en datter - så dette blir spennende :-) Skulle gjerne visst kjønnet i går! Er så utålmodig av meg :P

Har en gutt fra før - fikk vite at han var gutt i uke 14, men profilbilde fra ultralyd i uke 12 gjorde meg ganske sikker på gutt den gangen, da ansiktet hans var veldig "guttete". Den gangen sa magefølelsen min jente, men det er mest fordi det på min side av slekten knapt fødes gutter. Alle har liksom jenter.

Denne gangen har svangerskapet vært likt ifht kvalme, men ulikt ifht hva jeg vil spise, at magen er treig som f*** (sist var det stikk motsatt, turte knapt gå ut), og at jeg sluttet å spy 2 uker før enn forrige gang. Jeg er generelt i litt bedre form og er mer åpen i matveien (sist gang lå jeg på sofaen, skalv og klarte bare nudler - nå spiser jeg det meste).

Vi har uansett navn på begge kjønn klart, og jeg har fantastisk fine bilder i hodet mitt av hvordan det vil bli både hvis det blir lillesøster og lillebror. Vi gleder oss veldig ❤️

Jeg trodde det var jente. For har Vært så lik som med vesla. Men viste seg å være en gutt på ul'en gitt xD

På bakgrunn av ganske ulikt svangerskap fra forrige gang, føler jeg jente. Pendelen min sier jente og to har spådd jente nå, så er veldig spent på om alt og alle tar feil :p

Jeg ser for meg at jeg er og forblir en guttemamma, så tror nok at dette er en gutt også :)
Alle svangerskap er forskjellig og eneste som skiller en gutt fra en jente er kjønnsorganet:) Bortsett fra det så tror jeg nok ikke man kan føle seg verken fra eller til kjønn mtp. symptomer eller mageform :) Men jeg er kanskje litt teoretisk av meg akkurat der :P

Har ikke det minste anelse eller magefølelse på noe som helst, jeg ønsker begge deler, mest jente for vår datter sin skyld og gutt for mannen sin skyld hehe:) så vi får se, jeg har hvertfall ikke peil!:)

Både samboeren og jeg har drømt at det er jente, men har og begge en magefølelse på at det er gutt. :p så vi får se. Svangerskapet er ikke VELDIG annerledes enn da jeg fikk jenta mi, bare litt mindre symptomer egentlig.

Helt ulikt nå fra svangerskapene med gutta :) Noe sier meg at det er jente, men jeg tror jeg er guttemamma :)

Hmm jeg har to gutter fra før og ser gjerne at det er en gutt til. Trodde det i begynnelsen å men jeg er blitt mer usikker m tiden. Svangerskapene m guttene var veldig like, dette er rake motsetningen (jeg tror det er av betydning i mange tilfeller ;-) har vist seg i vår familie) så jeg luuuurer på om ikke jeg kanskje tror det er en jente. Pluss at jeg har sammenlignet ul bilder fra uke 12 i dette svangerskapet og m gutta og jeg synes gutta så så guttete ut og denne ser mer jentete ut Hehe men det vil vise seg i midten av august :-) <3

Jeg føler det er jente.. bare en magefølelse. Mens mannen tror det blir gutt. Akupunktøren kjente på meg på mandag og mente det var jente. Blir gøy å så til slutt hvem som har rett.

I natt drømte jeg at det blir tvillinger! En gutt og en jente! Wæ, vet ikke om jeg er klar for det! Jeg har vinglet veldig mellom om jeg tror det er gutt eller jente, så er jeg sanndrømt så er det fordi det er en av hver! Ultralyd 6. august, får hvertfall svar på om det er én eller to ;)

Føler jente. Ganske likt sv.skap hittils, men mer kvalm nå. . :)

Har ingen følelse på hva det blir egentlig.. Men alle søsknene til samboeren har bare gutter, så det blir vel sikkert gutt her også :P

Dette er mitt første barn, så kan ikke sammenligne med tidligere svangerskap, men min og mannens magefølelsen sier TYDELIG jente Blir spennende å se, men må nok vente helt til OUL i september før vi får svaret.

Har ingen følelse på hva det blir egentlig.. Men alle søsknene til samboeren har bare gutter, så det blir vel sikkert gutt her også :p

Sånn var det her å (bare at det var jenter) Søsknene mine fikk bare jenter og søsknene til mannen fikk bare jenter så jeg overbevist om at vi å ventet jente når jeg gikk gravid m nr en. Ble storlig overasket når vi fikk vite at det var gutt XD

Mannens brødre har kun gutter, så vi tar det også litt for gitt at dette er en gutt :)
Jeg har alltid ønsket meg gutt, mannen vil ha jente. (må vel legge til at ingen av oss egentlig bryr oss om kjønn, blir overlykkelig uansett!!)

Back
Topp