Kjønn

Hvordan "forberedte" dere dere?
Mye hvite, grønne, gule klær? :P Ble dere enige på forhånd om navn? Et gutt og et jentenavn? Du skjønner, her er det mest mannen som er fast bestemt på å ikke vite. Jeg er egentlig søye nysgjerrig. Men samtidig så er det jo litt spennende og. Visste det forrige gang, så tror det blir veldig greit å ikke vite nå. Må bare ha litt overbevisning og råd, så jeg vet at jeg klarer og "svelge" nysgjerrigheta mi :p
Ingen problem å ikke vite, hadde mye hvite, lyse nøytrale farger. Så får man ganske raskt noen farger når man får gave etter fødsel :-D Hadde tenkt ut både jentenavn og guttenavn, hadde vel favoritter, så prøvde vi ut navnet og det passet helt perfekt. Fikk navn samme dag som de ble født :-)

Visste det med første og vi vil vite nå også :) Hadde jo selvfølgelig vært spennende å ikke visst, men jeg er altfor nysgjerrig av meg! :P

vi fikk vite det med begge guttene men det er jo ikke det som er viktig for oss. men kan de se det er det en bonus :)

Vi skal vite, visste med de to andre og syns det var veldig greit i forhold til forberedelser. Mange andre ting en klær jeg vil ha litt farge på :) Nå kan vi for første gang ordne barnerom før baby kommer og det gleder jeg meg kjempemye til! Da vil jeg gjerne kunne bruke farger ;)

Vi vil vite det. Visste det med dattera vår og vil da det samme nå. lettere ang navn. Vi visste hva første jente kom til å hete men resten er vi helt blanke på

Visste det med første, kunne aldri klart å gått hele graviditeten uten å vite;-) vil gjerne vite det nå også, tror det blir jente. Så får vente å se om jeg får rett denne gangen ;-)

Var helt fast bestemt på å IKKE vite kjønn, men etter mange gode argumenter her så har jeg byttet til å ville vite allikevel :-P

Delvis lurt på å ikke vite denne gangen, har visst de første to, men for ungene lurer jeg på om det er lettere å være forbredt. Han ønsker seg en liten bror, hun ei søster.

Mannen vil vite, så da må jeg også vite. Vil vite så jeg kan planlegge og kjøpe inn riktige klær. Har en gutt fra før og om det blir jente må vi jo ha noen kjoler :)

Men selv om det blir jente så får hun også gå med litt gutteklær arvet fra storebror :p

Visste det på nr en og vil vite det nå også :)

Back
Topp