Kjønn

Jeg er 14+3 idag, og det var ingen problem for jordmor å se kjønnet, hun sa det var 100% sikkert:D masse lykke til, gled dere!

Sist jeg var på ul mente han det var en gutt! Men han kunne ikke være helt sikker :) så da får jeg vente 23 dager til oul å se om det stemmer - føles ut som en evighet til ❤️

min ordinære er ikke før i midten av juni, greide ikke å vente så lenge, så er kjempeglad for at vi fikk vite kjønnet allerede nå:shy:

Var på ul i går var 12 uker da, vi så ikke etter kjønn, så jeg gleder meg til ul på sykehuset i uke 18 håper på å få vite det da. :)

Skal på ul på fredag, men tror ikke vi får sett det enda. Er 12+4 da... men har følelse på at det er ei jente ;)

Skal på ultralyd 14.mai, da er jeg 13 uker på vei! Håper å se det da :D

Var på ul 12+2, hun trodde det kunne være gutt men anbefalte å vente til oul for å være på den sikre siden. Rart nok har jeg heller hatt følelsen av at det er jente - blir spennende :)

Var på tidlig UL i uke 12, men da ville hun ikke prøve å se, så håper jeg får vite det på OUL 1. juni :)

Håper vi får vite det på OUL.:) så mye lettere å forberede seg.

Så gøy at dere har fått vite det allerede! Var på UL idag, og hun synes det var altfor tidlig å si noe om kjønnet. Sist fikk jeg heller ikke vite noe før uke 17, så hadde ikke regnet med å få vite noe idag heller. Men har følelse av jente! Svangerskapet er helt likt som med storesøster nemlig, så kan liksom ikke se for meg noe annet :P

Jeg er så usikker på om jeg vil vite kjønn! Sambo er kjempegira på å vite det, men jeg kjenner at jeg blir litt påvirket av mamma som har ventet til fødselen med alle tre barna.

Jeg liker tanken på å bli overrasket, men samtidig syns jeg det er utrolig kjedelig å kun kjøpe kjønnsnøytrale klær/utstyr. Ønsker meg hverken jentejente eller guttegutt, men vil likevel unngå å måtte fortelle kjønn hver gang jeg er ute på tur..

Hva tenker dere?

Jeg er så usikker på om jeg vil vite kjønn! Sambo er kjempegira på å vite det, men jeg kjenner at jeg blir litt påvirket av mamma som har ventet til fødselen med alle tre barna.

Jeg liker tanken på å bli overrasket, men samtidig syns jeg det er utrolig kjedelig å kun kjøpe kjønnsnøytrale klær/utstyr. Ønsker meg hverken jentejente eller guttegutt, men vil likevel unngå å måtte fortelle kjønn hver gang jeg er ute på tur..

Hva tenker dere?
Vi har bestemt oss for å ikke vite det. Gubben var veldig gira på å få vite det, men har nå snudd å vill ikke vite det før barnet kommer :-) blir så spennende <3

Vi har bestemt oss for å ikke vite det. Gubben var veldig gira på å få vite det, men har nå snudd å vill ikke vite det før barnet kommer :-) blir så spennende <3

Ja, jeg er egentlig veldig enig! Vi får se hvem av oss som må gi etter tipper hormontrollet kan vinne denne kampen

Vi bare må vite det ;) Er altfor nysgjerrig!
Vi har en av hver fra før og har en følelse på jente nå å, selv om jeg trodde gutt først :p

Back
Topp