Kjønn

Vissa dyktige gyn/Leger kan se det så tidlig, de ser da på vinkeln på lille tissen.
Finns en sida på internet det du selv kan jämföra :-) husker ikke va den heter. Har prövd selv men såg både gutt o jente vinkel :D vet de som fått vite kjönn m 90% sikkerhet i uke 13!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen kan nok det. :-)
Ellers er de ofte veldig hovne ennå, og kan se ut som gutter alle sammen. I begynnelsen har de jo alle samme "utstyr" der nede. :p

Vissa dyktige gyn/Leger kan se det så tidlig, de ser da på vinkeln på lille tissen.
Finns en sida på internet det du selv kan jämföra :) husker ikke va den heter. Har prövd selv men såg både gutt o jente vinkel :D vet de som fått vite kjönn m 90% sikkerhet i uke 13!!

Okey:) Skal på ny UL fred.24.okt. Er da 13+4. Så er bare så spent:) Fikk høre at denne jordmoren var veldig flink. Så kanskje hun klarer å se. Er så nysjærrig på hva vi får...:) :)

Jeg var på ultralyd i går, 13+3, og da kunne hun ikke se det. Men som flere sier er det nok forskjell på hvor flinke legene er og ikke minst om de velger å si noe om kjønn så tidlig ;)

Var på ul på tirsdag. Legen sa at hun ikke ville se etter kjønn. I uke 13 Ser jenter og gutter veldig like ut.
Lykke til på ul.

Okey:) Skal på ny UL fred.24.okt. Er da 13+4. Så er bare så spent:) Fikk høre at denne jordmoren var veldig flink. Så kanskje hun klarer å se. Er så nysjærrig på hva vi får...:) :)

Förstår det!!:) var på ul 12+1, han sa hvis jeg hadde kommet en uke senere hadde han kunnet se det. Men han er veldig flink da :-)

Lykke till!! Selv venter jeg med spänning til 28/10, da er de vår tur o vite kjönn. Rul :-)

Jeg fikk vite det 12+3. Men hun er ekspert. To jenter sa hun etter hun spurte om jeg ville vite kjønnet(ne - eneggede). Da hadde hun sett en time ca på hver av de, og sa hun var 85% sikker :)

På gravidappen min står det bla. i uke 13 "Kroppsdelene er nå så tydelig at det er mulig å se hvilket kjønn barnet er"! Krysser fingrene for deg :D Møt opp med full blære så ser de det lettere!

Jeg fikk vite det 13+ ettellerannet med forrige, men det var på rikshospitalet og ble begrunnet med vinkelen på "tappen"

Med første mann så vi det tydelig på UL i uke 14. Var på UL nå i uke 13, men hun ville ikke si noe da hva det var siden hun ikke var 100% sikker. Hun så noe som stakk ut, men kunne også være kjønnslepper som er hovne..

Vi var pp ultralyd i uke 12. Gikk til privat lege. Han var 90% sikker på at det blr en gutt. Han sa at ballesekken hadde sunket ned og at det var en liten tiss som stakk ut.

Jeg fikk vite det når jeg var 12+4. Gynekologen sa han var 90% sikker på kjønnet :) har alikevel ikke gått til anskaffelse av bare blå ting ennå, venter til OUL uke 18 :)

Jeg fikk vite det når jeg var 12+4. Gynekologen sa han var 90% sikker på kjønnet :) har alikevel ikke gått til anskaffelse av bare blå ting ennå, venter til OUL uke 18 :)

Ja det blir spennende å se om Jordmoren ser noe. Er jo såååååå nysjærrig på hva som ligger inne i magen min <3 Mente å lese at det var noen som sa at det var lurt å ha full blære? Hvorfor?

Ja det blir spennende å se om Jordmoren ser noe. Er jo såååååå nysjærrig på hva som ligger inne i magen min <3 Mente å lese at det var noen som sa at det var lurt å ha full blære? Hvorfor?

På min oul innkalling står det det, og jordmor sa det var fordi blæra presset livmora fremover slik at det ble tydeligere bilder

Var på UL i går:) Så hærli å se lille nurke:) Gleder meg til neste UL. Det kunne tyde på at det var gutt men det er ikke sikkert, da lille nurke var litt "sjenert" :P Den viftet veldig med hånden ned mellom føtterne:) Hehe... Men vi får no se da på neste UL. :) Det er så fantastisk hærlig å få se den lille:Heartred

Hmmm vet ikke. Fikk ikke beskjed om det og min blære var ikke full :)

Back
Topp