Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vissa dyktige gyn/Leger kan se det så tidlig, de ser da på vinkeln på lille tissen.
Finns en sida på internet det du selv kan jämföra husker ikke va den heter. Har prövd selv men såg både gutt o jente vinkel vet de som fått vite kjönn m 90% sikkerhet i uke 13!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Okey Skal på ny UL fred.24.okt. Er da 13+4. Så er bare så spent Fikk høre at denne jordmoren var veldig flink. Så kanskje hun klarer å se. Er så nysjærrig på hva vi får...
Jeg fikk vite det når jeg var 12+4. Gynekologen sa han var 90% sikker på kjønnet har alikevel ikke gått til anskaffelse av bare blå ting ennå, venter til OUL uke 18
Ja det blir spennende å se om Jordmoren ser noe. Er jo såååååå nysjærrig på hva som ligger inne i magen min <3 Mente å lese at det var noen som sa at det var lurt å ha full blære? Hvorfor?
Ja det blir spennende å se om Jordmoren ser noe. Er jo såååååå nysjærrig på hva som ligger inne i magen min <3 Mente å lese at det var noen som sa at det var lurt å ha full blære? Hvorfor?