Kjønn ????

Når kan de se det? Jeg skal i morgen og er 11+2 da.

Excuse me, Damn that autocorrect!

I innkallelsen min til oul står det at de ikke ser etter kjønn?

♡Overgangen feb/mars♡
Ålesund du skal? Det sto det i inkallinga mi forrige gang men dei såg det fordi! Alt etter hvem du får tror jeg;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har skikkelig lyst, men har bestemt meg for å vente til OUL. Det var så magisk sist, jeg drømmer om å oppleve det igjen :) Mindre enn 5 uker til nå, det skal nok gå bra!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ålesund du skal? Det sto det i inkallinga mi forrige gang men dei såg det fordi! Alt etter hvem du får tror jeg;)

Ei jeg kjenner fikk ikke vite. Håper jeg får en annen enn henne:)

Ålesund ja

♡Overgangen feb/mars♡

Ei jeg kjenner fikk ikke vite. Håper jeg får en annen enn henne:)

Ålesund ja

♡Overgangen feb/mars♡
Off ja håpa ej fer ho ej hadde sist ej da. Hehehe;)

Vi venter helt til mars. ;) Nå skal jeg på ul igjen i uke 14, så jeg får huske å si fra at vi ikke vil vite kjønn, så ikke gyn plumper ut med det hvis han skulle se det. :p

Jeg skal ikke vite kjønnet på baby'n som ligger i magen min. Jeg visste det ikke på mitt første svangerskap heller. Spennende å se hva det blir når man har jobbet hardt med å få skviset ut knøttet ;)
Samboeren min hadde egentlig veldig lyst til å vite det pga ting og tang som skal kjøpes :p men der sa jeg nei :P Han kan ikke vite det, å ikke jeg :P Det er jeg som ruger, så det punktet der bestemte JEG! :p

Jeg skal ikke vite kjønnet på baby'n som ligger i magen min. Jeg visste det ikke på mitt første svangerskap heller. Spennende å se hva det blir når man har jobbet hardt med å få skviset ut knøttet ;)
Samboeren min hadde egentlig veldig lyst til å vite det pga ting og tang som skal kjøpes :p men der sa jeg nei :P Han kan ikke vite det, å ikke jeg :P Det er jeg som ruger, så det punktet der bestemte JEG! :p
Godt å høre det er flere jeg syntes det var super spennende å en ekstra motivasjon å ikke vite med første, så sånn ble det denne gangen også :-)

Back
Topp