Når kan de se det? Jeg skal i morgen og er 11+2 da.
Excuse me, Damn that autocorrect!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok litt tidlig ennå da. Leste jeg ikke at det var mulig fra uke 13 eller 14 mon tro? Ble litt usikker nå...Når kan de se det? Jeg skal i morgen og er 11+2 da.
Ålesund du skal? Det sto det i inkallinga mi forrige gang men dei såg det fordi! Alt etter hvem du får tror jegI innkallelsen min til oul står det at de ikke ser etter kjønn?
♡Overgangen feb/mars♡
Ei jeg kjenner fikk ikke vite. Håper jeg får en annen enn henneÅlesund du skal? Det sto det i inkallinga mi forrige gang men dei såg det fordi! Alt etter hvem du får tror jeg![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Off ja håpa ej fer ho ej hadde sist ej da. HeheheEi jeg kjenner fikk ikke vite. Håper jeg får en annen enn henne
Ålesund ja
♡Overgangen feb/mars♡
Godt å høre det er flere jeg syntes det var super spennende å en ekstra motivasjon å ikke vite med første, så sånn ble det denne gangen ogsåJeg skal ikke vite kjønnet på baby'n som ligger i magen min. Jeg visste det ikke på mitt første svangerskap heller. Spennende å se hva det blir når man har jobbet hardt med å få skviset ut knøttet![]()
Samboeren min hadde egentlig veldig lyst til å vite det pga ting og tang som skal kjøpesmen der sa jeg nei
Han kan ikke vite det, å ikke jeg
Det er jeg som ruger, så det punktet der bestemte JEG!
![]()