Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hei, må bare tillate meg å spørre hvorfor de tar prøve av morkaken? Er det en vanskelig prosedyre?Etter en hektisk dag med morkakeprøving i går var det en som sa at jeg da kan få vite kjønn på bebisen. Så om alt er vel får jeg vite kjønnet tidlig i neste uke - en skikkelig superbonus det)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Fordi jeg fikk påvist økt nakkefold på tidlig ul. Så for å være på den sikre siden tok vi prøven. Er en liten risiko da (0,5-1%), men den er jo lav, og flott å kunne vite at alt er vel, som det jo mest sannsynlig erhei, må bare tillate meg å spørre hvorfor de tar prøve av morkaken? Er det en vanskelig prosedyre?
Jeg skal ha en ny UL på mandag (13+0) etter blødninger forrige uke, og da spør vi sikkert igjen om han ser kjønnet![]()
Jeg tror det er noe de sier, fordi det ikke er derfor du er innkalt. De ser etter missdannelser. Selvfølgelig pleier de å si kjønn også, men om babyen ligger helt feil er det ikke det de bruker tiden sin på å lete etter. Sånn tolker jeg det jeg har lest om akkurat dette..I innkallelsen min til oul står det at de ikke ser etter kjønn?
♡Overgangen feb/mars♡
Hmm, visste ikke at man kunne ta med søsken på UL... Har tenkt tanken selv, hadde jo vært veldig fint for storesøster å få være med å se på nurkene som spretter rundt i magen ! Hun er 12 år og synes jo det er litt kult og litt teit å skulle bli søsterSku no nurk vise sæ til å være sjenert på OUL, så får vi uansett vite det på 3D ul
Vi bestemte oss for å dra på det, så lillemor kan være med å se lillesøster/lillebror![]()
Hmm, visste ikke at man kunne ta med søsken på UL... Har tenkt tanken selv, hadde jo vært veldig fint for storesøster å få være med å se på nurkene som spretter rundt i magen ! Hun er 12 år og synes jo det er litt kult og litt teit å skulle bli søster![]()