Kjønn ????

Folat1990

Betatt av forumet
Jeg klør etter å finne ut hva kjønn det blir ! :-D flere som er superspente ? Klarer dere å vente til oul ? :-)

15 Mars 2015 <3

Klarer helt fint å vente ja ;)

Tror nok jeg skal klare å vente ja.

Hadde fint klart å vente til mars jeg, men mann min liker ikke overraskelser hehe.

Excuse me, Damn that autocorrect!

Vi blir nok å vente, men er en liten del av meg som klør etter å vite det før :P men koster så mye og det er jo ikke mer enn ca 6 uker, så må vel bare smøre meg med tålmodighet ;)

Etter en hektisk dag med morkakeprøving i går var det en som sa at jeg da kan få vite kjønn på bebisen. Så om alt er vel får jeg vite kjønnet tidlig i neste uke - en skikkelig superbonus det :))

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Etter en hektisk dag med morkakeprøving i går var det en som sa at jeg da kan få vite kjønn på bebisen. Så om alt er vel får jeg vite kjønnet tidlig i neste uke - en skikkelig superbonus det :))

hei, må bare tillate meg å spørre hvorfor de tar prøve av morkaken? Er det en vanskelig prosedyre?

Jeg skal ha en ny UL på mandag (13+0) etter blødninger forrige uke, og da spør vi sikkert igjen om han ser kjønnet :)

hei, må bare tillate meg å spørre hvorfor de tar prøve av morkaken? Er det en vanskelig prosedyre?

Jeg skal ha en ny UL på mandag (13+0) etter blødninger forrige uke, og da spør vi sikkert igjen om han ser kjønnet :)
Fordi jeg fikk påvist økt nakkefold på tidlig ul. Så for å være på den sikre siden tok vi prøven. Er en liten risiko da (0,5-1%), men den er jo lav, og flott å kunne vite at alt er vel, som det jo mest sannsynlig er :) kjønnet viste jeg ikke man fikk vite før noen kommenterte det her, så det er jo en skikkelig bonus da. På grunn av situasjonen har kjæresten også sagt ja til at vi kan vite, jeeeej :))

I innkallelsen min til oul står det at de ikke ser etter kjønn?

♡Overgangen feb/mars♡
Jeg tror det er noe de sier, fordi det ikke er derfor du er innkalt. De ser etter missdannelser. Selvfølgelig pleier de å si kjønn også, men om babyen ligger helt feil er det ikke det de bruker tiden sin på å lete etter. Sånn tolker jeg det jeg har lest om akkurat dette..

Sku no nurk vise sæ til å være sjenert på OUL, så får vi uansett vite det på 3D ul:)
Vi bestemte oss for å dra på det, så lillemor kan være med å se lillesøster/lillebror:)

Sku no nurk vise sæ til å være sjenert på OUL, så får vi uansett vite det på 3D ul:)
Vi bestemte oss for å dra på det, så lillemor kan være med å se lillesøster/lillebror:)
Hmm, visste ikke at man kunne ta med søsken på UL... Har tenkt tanken selv, hadde jo vært veldig fint for storesøster å få være med å se på nurkene som spretter rundt i magen ! Hun er 12 år og synes jo det er litt kult og litt teit å skulle bli søster;)

Hmm, visste ikke at man kunne ta med søsken på UL... Har tenkt tanken selv, hadde jo vært veldig fint for storesøster å få være med å se på nurkene som spretter rundt i magen ! Hun er 12 år og synes jo det er litt kult og litt teit å skulle bli søster;)

På OUL så vil dem helst ikje ha med barn:)
Men 3D ul e privat, så da e søsken hjertelig velkommen:) Det e jo bare en kose ultralyd:)

Jeg klarer nok å vente til oul, men om de ikke klarer å se det på den vet jeg ikke om jeg klarer å holde meg helt til mars.

Her venter vi til oul. Er ikke sånn at man er garantert å få vite det da heller. Da vi skulle ha jenta vår på 4 1/2 visste vi ikke kjønn på forhånd. Vi var på to ul etter oul, men hun lå sånn at de ikke så hva det var. Kjente da at det egentlig ikke var så viktig :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også utrolig spent på hvilket kjønn det er. Klarer nesten ikke vente, så heldigvis bare 24 dager igjen. Håper virkelig disse dagene fyker fort forbi :p

Nei :p Har bestilt privat UL 15.sep :p Men er skråsikker på at det er en gutt da.. Får se om det stemmer om to uker :D

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Ja vi skal nokk vite kjønn :) Selv om magefølelsen min sier gutt. Den sa jente forrige gang å da var det en jente.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp