Kjønn

Ponyta

Elsker forumet
Vet det er tidlig! Men noen som har følelse på hvilket kjønn? Eller mistenker tvillinger? :)

Jeg mistenker gutt;) Bare en følelse jeg haro_O Så blir morro å se

Jeg har visst en økt sjans for tvillinger pga av pergotime, men er ganske sikker på det bare er én ;)
Ang kjønn så tror jeg og mannen hvert vårt, så blir spennende å se hvem som får rett. Har egentlig ingen voldsom følelse på det enda ;) kommer kanskje etter hvert? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet det er tidlig! Men noen som har følelse på hvilket kjønn? Eller mistenker tvillinger? :)
Har følelse på gutt, fordi dette svangerskapet er hittil totalt annerledes enn det forrige (som var jente)

Har følelse på gutt, fordi dette svangerskapet er hittil totalt annerledes enn det forrige (som var jente)
Hva føler du er anderledes da?

Så langt, er dette svangerskapet veldig ulikt enn med førstemann, men mye gjenstår å se som for eks kvalme, bekkenløsning.

Hva føler du er anderledes da?

Så langt, er dette svangerskapet veldig ulikt enn med førstemann, men mye gjenstår å se som for eks kvalme, bekkenløsning.
Forrige var jeg ikke kvalm, veldig glad i mat og ble fort rund jevnt over, gråt for alt og ingenting, hadde dilla på melk, yoghurt, is osv. Ikke ømme pupper, klarte ikke lukta av kjøtt eller noe salt/sterk mat, var ikke trøtt, tisset ikke mye (før på slutten)

Denne gangen er jeg kvalm, brekker meg bare jeg ser en melkekartong (er vanligvis veldig glad i melkeprodukter)
Klarer ikke spise noe søtt eller melkete, har bare lyst på kjøtt, sitron og lakris,
super ømme pupper, mer hissig enn lei meg, vil sove mye og tisser heeele tiden!
:p

Hva med deg? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva med deg? :)

Førstemann:

Ingen pms symptomer før ikm. Veldig ømme brystvorter. INGEN kviser. Sterke Mensmurringer av og på hele tiden fra 8 dpo til uke 5. Orket ikke tanken på melkeprodukter eller søtt. Ville ha salt mat og masse frukt! Uggen ofte. Kvalmen med spy kom i uke 6+0. Masse HVIT utflod hele tiden.

Nå:

ALLE vanlig pms symptomer før ikm, svake mensmurringer fra 2-11dpo, så ga det seg. Har murringer innimellom, men ikke så mye som forrige gang. Litt kviser. Drikker fortsatt melk og yoghurt. Vil ha søtt. Ikke uggen. Ofte svimmel.
Bare litt GUL utflod av og til.

Har ingen følelse når det gjelder kjønn, men har en stor mistanke om at det er tvillinger, ettersom både jeg og samboer har mye av dette i vår slekt.. :)

Førstemann:

Ingen pms symptomer før ikm. Veldig ømme brystvorter. INGEN kviser. Sterke Mensmurringer av og på hele tiden fra 8 dpo til uke 5. Orket ikke tanken på melkeprodukter eller søtt. Ville ha salt mat og masse frukt! Uggen ofte. Kvalmen med spy kom i uke 6+0. Masse HVIT utflod hele tiden.

Nå:

ALLE vanlig pms symptomer før ikm, svake mensmurringer fra 2-11dpo, så ga det seg. Har murringer innimellom, men ikke så mye som forrige gang. Litt kviser. Drikker fortsatt melk og yoghurt. Vil ha søtt. Ikke uggen. Ofte svimmel.
Bare litt GUL utflod av og til.
Og førstemann var? :)

Back
Topp