Kjønn?

Man ser det vel aller best på den ordeniære ul fra uke 17- 20. Lett å ta feil før det. Og ikke alle som får vite det. Det er ettersom hvordan den lille ligger.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vet om mange som har fått vite det i uke 12-13, med opp mot 90 % sikkerhet! :) Dersom det er en flink lege med godt utstyr!

Sent from my iPhone using BV Forum

Flere med erfaringer ? Dytter denne :-)

En venninne fikk vite gutt i uke 14 og jente i uke 20. Det ble jente :-p er ikke så lett å se tidlig så ville ikke begynt p handle blått eller rosa før ordinær ultralyd!

Åååja så jeg må bare smøre meg med tålmodighet da... Trodde man fikk vite det på tidlig ul jeg.. Jaja, tiden går fort uansett, har jo fått inkallelse til ordinær ul alt så

Fikk vite i uke 14 med eldste han var 95% sikker på gutt.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Sist fikk jeg vite det i uke 12. Men han presiserte at det var tidlig, og han kunne fort ta feil. Men på OUL fikk jeg også vite at det var en gutt og ut kom en gutt :)

Jeg fikk vite det i uke 12+4 sist. Han jeg var hos hadde veldig bra ul utstyr og var kjempeflink, men de sier jo også at det er lettere å se når det er gutt enn jente så tidlig :)

Wii, gleder meg til OUL, se nurket for første gang! ^^ det er en helt vill opplevelse for meg å bli mamma ^^

Sent from my iPad using BV Forum

Så utrolig at de greier å tippe så tidlig ;-) Er jo moro å evt få høre hva de tror på tidlig ul, for så å se om det er rett på oul.
Jeg skal i veien 12+1, så litt i tidligste laget :-)

Vet om flere som har fått vite det i uke 14-15!
Men kjenner selv at jeg ikke er så veldig nysgjerrig på det enda så vi venter til oul. foreløpig i hvert fall :)

Jeg skal på ul i uke 12. Gynekologen pleier å ville se etter kjønn så tidlig her :)

Back
Topp