Kjønn...

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Vet det har vært et par tråder allerede om magefølelse på kjønn. Er det et kjønn dere ønsker dere framfor det andre?

Uansett hva det blir blir vi glade, men siden vi har ei jente fra før og dette blir sistemann så ja, vi blir nok litt ekstra glad om gutten skulle komme nå.

Jeg synes det hadde vært fint med ei jente siden jeg har en gutt. Fint å kunne oppleve begge deler. Men tror nok faktisk jeg ønsket meg jente litt mer første gang, siden jeg nå vet hvor fint det er å være guttemamma :)

Har ei jente fra før så en gutt hadde jo vært koselig. Men jeg har en følelse av jente denne gangen og så vi får se ;) Vi skal ikke vite kjønnet før fødselen :)

Har en gutt og ønsker meg jo en liten jente. Men lurer jo på om poden får større glede av en bror.. Han er jo såååå guttegutt. :) rent praktisk er det jo også mht alt vi ha fra guttungen. Ikke så mye blått har vi men mye "rocka" som KAN bli litt overkill på en jente.

Vi blir like glad uansett kjønn, men vi ønsker oss nå gutt siden vi begge har jenter fra før av på hver vår kant :D og siden jeg heller ikke vil ha fler enn 2 så ja har vi en knapp på gutt, men som skrevet først like glad uansett :D men er på ingen måte lik nå i dette svangerskapet som med L i magen , så kanskje det er en mulighet for gutt:)

I bunn og grunn betyr ikke kjønnet så mye, bare at småen er sunn og frisk :)
Meen, hadde jo vært koselig med en jente denne gangen siden jeg har 2 gutter fra før.. På den andre siden så er det mer praktisk med samme kjønn :p
Så jeg blir ikke enig med meg selv, varierer fra dag til dag.. Blir glad uansett hvilket kjønn ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det mest praktiske er jente, da vi har en jente fra før. Jeg har en søster og er veldig knyttet til henne. Det viktigste for meg er at det er friskt :)

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

dette er siste barnet uansett så spiller ingen rolle.. at babyen er frisk betyr alt..
Men om det er gutt slipper vi å male soverommet babyen skal få.. men med jente fra før blir det mye tøy som må kjøpes.. gikk med på å kjøpe nøytralvogn så da har det blitt mye rødt og rosa.. og noe lilla i klær..

slenger meg også på at kjønnet kommer i andre rekke så lenge barnet er friskt, har lært at det definitivt ikke er noe selvfølge!

Meeen, må ærlig innrømme at jeg har lyst på en prinsesse til! ♡ Jeg klarer ikke se for meg selv som noe annet enn jentemamma! :)

dette er siste barnet uansett så spiller ingen rolle.. at babyen er frisk betyr alt..
Men om det er gutt slipper vi å male soverommet babyen skal få.. men med jente fra før blir det mye tøy som må kjøpes.. gikk med på å kjøpe nøytralvogn så da har det blitt mye rødt og rosa.. og noe lilla i klær..
Mye morsommere å shoppe klær enn å male da ;) :p

Vi blir like glad uansett kjønn, men vi ønsker oss nå gutt siden vi begge har jenter fra før av på hver vår kant :D og siden jeg heller ikke vil ha fler enn 2 så ja har vi en knapp på gutt, men som skrevet først like glad uansett :D men er på ingen måte lik nå i dette svangerskapet som med L i magen , så kanskje det er en mulighet for gutt:)
Her er det sålangt mye mer kvalme denne gangen så kanskje der er er annet kjønn enn første gang her også :)

Jeg har svangerskap som er 90% likt som sist, så kanskje det er jente i magen denne gangen også..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Vi blir like glade uannsett om det er jente eller gutt Svangerskapet er nokså likt som sist,ukomplisert (bank i bordet) mye mindre trøtt denne gang,men har heller ikke tid å være trøtt så det har kanskje en sammenheng

Har en av hver nå men praktisk sett hadde gutt vært best nå ;)

Back
Topp