Kjønn

Vi vil gjerne vite kjønnet, det gjorde vi med førstemann også:-) Jeg er nok alt for nysgjerrig til å la være , hehe.

Vil vite det:) det er så lenge å vente helt til november, trenger noen peaker av og til :)

Er jo ganske nysgjerrig av meg, men får se:) tror mannen vil vite, men ikke noe vi har snakka om ennå, siden han ikke veit jeg er gravid ennå;) tok testen i dag, og han kommer ikke hjem fra jobb før i morgen;)

Morsom å se hva folk tenker, og hvorfor :)

Vi vil vite begge to hvis det går ann å se :) Fordi... vi er nyskjerrige? :p

Ja, vi vil vite kjønnet - av ren nysgjerrighet.

Vi skal vite. Jeg hadde aldri klart å vente. Så er det kjekt å gå å handle litt. Har veldig lyst å handle små kjoler:)

Jeg synes det kan være spennende å vente til fødselen, men jeg lar sambo bestemme om han vil vite. Tenker at det kan være lettere for far å knytte seg til baby når vi vet hva det blir...

Jeg er så nysgjerrig at jeg allerede holder på å gå på veggen... Tror det sier det meste.. Vi vil gjerne vite!

Jeg var innom tanken på å ikke vite det denne gangen, men mannen vil definitivt vite det og jeg tviler sterkt på at jeg klarer å holde meg fra å grave og spør dersom han vet det..:)

Det er noe med å vite (nå er det jo ikke alltid 100 % sikkert da, men...) hvem det er som vokser og gror der inne..:)

Hvordan er det med dere andre da, ønsker dere vite kjønnet eller ikke? Og eventuelt, hvorfor/ hvorfor ikke? :)

Vi vil vite det. Bor i en lien leilighet som er overfylt av greier, så om det er en gutt i magen så skal jentetøyet ut av huset ;)

Visste det ikke med første og heller ikke nå.. Kommer ikke til å shoppe noe i forkant heller, fikk så vanvittig mye gaver sist så hadde klær og stæsh til han var over et år!

Vi vil vite det pga. det praktiske rundt forberedelser :) +å konsentrere seg om et kjønn når det kommer til navn.

Jeg vil ha en overraskelse :-) så får vite på babyshower :p

Morsomt :)
Når blir babyshower da? Tidlig slik at du vet det lenge, eller seinere? Venninna mi hadde babyshower for seg ca en mnd før babyen kom..:)

Er som de fleste her sier, av både ren nysgjerrighet og av praktiske grunner med planlegging osv :)

Back
Topp