Kjønn

Er jo ganske nysgjerrig av meg, men får se:) tror mannen vil vite, men ikke noe vi har snakka om ennå, siden han ikke veit jeg er gravid ennå;) tok testen i dag, og han kommer ikke hjem fra jobb før i morgen;)

Oi, dette svaret så jeg ikke før :) Regner med at mannen din har hørt nyhetene nå? ;)

Oi, dette svaret så jeg ikke før :) Regner med at mannen din har hørt nyhetene nå? ;)
Jada, det har han ;)
Han sa "YES";) han har jo faktisk vært mer babysyk en meg (om det er mulig) :p
Og han vil vite kjønn! Så da blir det slik ;) hvis de ser det! Men regner med det blir flere ul en bare oul på oss, sånn som sist!

Nå har vi blitt flere her, noen fler med noen meninger? :-)

Samboeren vil gjerne vite kjønnet hvis vi ser det på ultralydn men jeg vet ikke helt så vi er ikke helt enige enda :p

vi skal ha en overaskelse denne gangen :-) var med på fødselen til ene bestevenninna mi, og hun visste ikke kjønnet. for en følelse når nurket kom ut, frisk og rask, og vi fikk se hvilket kjønn det var :-) utrolig spennende :D det vil jeg oppleve igjen! helt fantastisk :-)

Jeg vil ikke vite... Er egentlig utrolig nyskjerrig av meg, men nå har jeg både blått og rosa frå før, så da tenker jeg det blir gøy med en overraskelse :)

Back
Topp