Kjønn

Grisaiboka

Glad i forumet
Er det slik at dere alle ønsker å vite om det blir gutt eller jente?
og hvorfor vil dere vite/ ikke vite?

Vi vil vite pga det praktiske, forberedelser, har masse guttetøy jeg ikke gidder å ta frem om det er jente og mest fordi vi er nysgjerrige. Syns kanskje babyen får litt mer "identitet" når vi vet kjønn

Vi ønsker å få vite hva det blir. Klarer aaaldri å gå i ni mnd å ikke vite. Dessuten ville vi vite om det ble gutt eller jente forrige gang også :)

Mannen vil ikke vite det, han vil spare overraskelsen. Jeg er veldig usikker, har lyst å ikke vite det. Meen klarer jeg det da? :-p

Hos meg er det nemlig omvendt. Han vil veldig gjerne vite, men jeg forstår ikke helt hvorfor jeg trenger å vite. Finner det jo ut snart nok :)

Men vet at mannen ikke klarer å holde munn om han får vite, og ikke jeg, så vet ikke hva vi ender opp med..

Enten så skal ingen av oss vite det ellers så blir det begge. ;-) jeg tenker at det er jo kanskje praktisk i forhold til innkjøp å vite hva det er. Men mannen mener vi bare skal kjøpe alt i nøytrale farger.

Jeg er enig med mannen din :) Fargene kan man da handle senere?

Jeg tror jeg vil vite det. Sist ville jeg ikke vite det, men mannen ville. Så da ble det til at jeg også fikk vite det... Nå tenker jeg ar det hadde vært praktisk. Så vi vet hvor mye vi må kjøpe. Og Så har jeg en haug med stæsj fra gutten min på 5, og dersom det kommer en jente vil vi kvitte oss med masse før hun skulle komme. Og vi har rosa sykler og ski stående, og dersom det blir gutt så gir vi det bort.

Skal ikke vite det, har to gutter fra før som jeg har visst det med. Dette blir siste gangen jeg går gravid, så skal spare overraskelsen. Farger på klær og sykler er meg revnende likegyldig :)

Skal ikke vite det, har to gutter fra før som jeg har visst det med. Dette blir siste gangen jeg går gravid, så skal spare overraskelsen. Farger på klær og sykler er meg revnende likegyldig :)
Joa, men det er letter å ha gutter og arve videre, vi har dobbelt opp av absolutt alt, og hvis vi skal få plass til denne ungen må vi kvitte oss med noe. Hehe. Vi må forøvrig bygge på etterhvet også...laughing7

Skal vite det! :D Grunnen er vel så enkel som at jeg er så nysgjerrig :P Og jeg liker å ha alt klart til babyen kommer, litt ekstra stas å se spesielt etter jenteklær eller gutteklær, sengetøy til gutt/jente ++ :)

Jg er også veldig nysgjerrig av meg til vanlig, smugåpner julepresanger i en alder av 28 år, men dette, dette trorjeg at jeg skal klare å ikke vite. Men ender vel opp med at mannen forsnakker seg...

Vi vil vite det:) synes det er greit å ha både navn, klær og ting klart :)

Joa, men det er letter å ha gutter og arve videre, vi har dobbelt opp av absolutt alt, og hvis vi skal få plass til denne ungen må vi kvitte oss med noe. Hehe. Vi må forøvrig bygge på etterhvet også...laughing7
Jeg må definitivt kvitte meg med MYE om dette blir en jente:) Men tar det på sikt. Jeg skal klare å holde meg denne gangen...håper jeg. Jeg skal ikke vite det, skal ikke, skal ikke!

Vi vet ikke. Har 2gutter fra før, og da har vi visst. Har litt lyst til å spare overraskelsen denne gangen! Blir siste gang jeg går gravid så hadde vært spennende å vente ;) Men vi får se :)

Jeg er enig med mannen din :) Fargene kan man da handle senere?

Hehe joda sant det. Er bare jeg som er veldig nysgjerrig. :-p det blir nok til at vi ikke får vite siden mannen ønsker det slik. I følge kinesisk fødselskart blir det gutt, men jeg har jente følelse. :-)

Hehe joda sant det. Er bare jeg som er veldig nysgjerrig. :p det blir nok til at vi ikke får vite siden mannen ønsker det slik. I følge kinesisk fødselskart blir det gutt, men jeg har jente følelse. :)

For broren min og kona, er det slik at kona veit, mens han ikke veit noe. Synes hun er flink som ikke sier noe. Sånn var det første gang de fikk barn også.
Jeg har guttefølelse, men skal ha jente etter slikt kart. Så blir spennende å se :)

For broren min og kona, er det slik at kona veit, mens han ikke veit noe. Synes hun er flink som ikke sier noe. Sånn var det første gang de fikk barn også.
Jeg har guttefølelse, men skal ha jente etter slikt kart. Så blir spennende å se :)

Tror ikke jeg klarer og ikke si noe. Nei så det blir nok enten eller her. :-) å så spennende. Hadde vært gøy hvis mage følelsene våre stemte. :-) har ingen fra før av så gutt el jente er like stas for min del. :-)

her vil vi begge vite! sånn egentlig så kunne jeg gjerne tenkt meg å ikke vite for overraskelsen sin del, men det kommer jeg aldri til å klare, jeg er alt for nysgjerrig for det :P dessuten har vi jente fra før og vi har spart på alt av utstyr og ting så det hadde vært veldig praktisk å vite om vi kan bruke tingene om igjen eller om vi må handle inn nytt ;)

Tror ikke vi vil vite..

Back
Topp