Grisaiboka
Glad i forumet
Er det slik at dere alle ønsker å vite om det blir gutt eller jente?
og hvorfor vil dere vite/ ikke vite?
og hvorfor vil dere vite/ ikke vite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joa, men det er letter å ha gutter og arve videre, vi har dobbelt opp av absolutt alt, og hvis vi skal få plass til denne ungen må vi kvitte oss med noe. Hehe. Vi må forøvrig bygge på etterhvet også...laughing7Skal ikke vite det, har to gutter fra før som jeg har visst det med. Dette blir siste gangen jeg går gravid, så skal spare overraskelsen. Farger på klær og sykler er meg revnende likegyldig![]()
Jeg må definitivt kvitte meg med MYE om dette blir en jenteJoa, men det er letter å ha gutter og arve videre, vi har dobbelt opp av absolutt alt, og hvis vi skal få plass til denne ungen må vi kvitte oss med noe. Hehe. Vi må forøvrig bygge på etterhvet også...laughing7
Jeg er enig med mannen dinFargene kan man da handle senere?
Hehe joda sant det. Er bare jeg som er veldig nysgjerrig.det blir nok til at vi ikke får vite siden mannen ønsker det slik. I følge kinesisk fødselskart blir det gutt, men jeg har jente følelse.
![]()
For broren min og kona, er det slik at kona veit, mens han ikke veit noe. Synes hun er flink som ikke sier noe. Sånn var det første gang de fikk barn også.
Jeg har guttefølelse, men skal ha jente etter slikt kart. Så blir spennende å se![]()