Hvis knøttet vil vise seg fram på ultralyd, vil vi vite. Hvis ikke så lar vi nok være. Men eldste visste vi ikke kjønnet før hun ble født, og det ble jo ekstra spennende under fødselen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye koster 3D UL?
Det var vel egentlig litt dyrt??Her i Haugesund tror eg det koster rundt 1800 kr for 3D ul
Det var vel egentlig litt dyrt??
Hvor mye koster 3D UL?
Ja tturen til Stavanger hadde nok ikke vært aktuelt selv om det hadde vært billigere. Blir dyrere totalt. Er det bare klinikk Hausken som tilbyr 3D her? Vet ikke om jeg vil ta meg råd til det. Er så mye annet utlegg for tiden.....Kikket inne på nettsiden til Klinikk Hausken, og ser prisen der var 1700 kr.. Det er jo litt dyrt. Men uansett om det hadde vert billigere i Stavanger så hadde jo turen kostet.
Så blir nok til at vi legger ut de 1700 for 3D ul her i byn
Ja tturen til Stavanger hadde nok ikke vært aktuelt selv om det hadde vært billigere. Blir dyrere totalt. Er det bare klinikk Hausken som tilbyr 3D her? Vet ikke om jeg vil ta meg råd til det. Er så mye annet utlegg for tiden.....
Ja sant det.Ja tror det bare er Hausken. Eg komme te å legga vekk 500 i mnd te det. Det er jo årsavgift i mars og studielån i februar. Er vell rundt uke 30 en gang de tar 3D ul, så det er en god stund til enda = ) og da har eg og mulighet til å legge vekk litt etter at alt er betalt = )