Kjønn :)

Hvis knøttet vil vise seg fram på ultralyd, vil vi vite. Hvis ikke så lar vi nok være. Men eldste visste vi ikke kjønnet før hun ble født, og det ble jo ekstra spennende under fødselen.

Men første visste jeg kjønnet, men nr 2 visste jeg ikke, men det var for snuppa var så blyg å ikke ville vise seg frem, hihi. Til og med når jeg var på ekstra kontroll hos spesialist på haukeland så skulle hun gjemme seg :p
Jeg har lyst å vite denne gangen. :)
Blir så mye lettere å gjøre klar klær og utstyr da, slipper liksom å gjøre klar ALT hvis vi vet ;)
Har ikke snakket med mannen enda hva han vil.

V vil også vite kjønn. Visste det forrige gang også. Syes det er greit å vite med en gang så vi kan forberede oss. Har jo en del etter kommende storesøster, men kjekt med noe nytt til neste uansett, og hvertfall om det blir en gutt. V får jo uansett vite det til slutt. ;)

Her koster det 1000 for 3D. Får med film og bilder på en cd! Stas! :)

Det var vel egentlig litt dyrt??

Kikket inne på nettsiden til Klinikk Hausken, og ser prisen der var 1700 kr.. Det er jo litt dyrt. Men uansett om det hadde vert billigere i Stavanger så hadde jo turen kostet.
Så blir nok til at vi legger ut de 1700 for 3D ul her i byn :)

Hvor mye koster 3D UL?

vi betalte 1000kr.

vi skal vite kjønn ja.
har en stabel med kasser som inneholder jenteklær etter storesøster.
og om det er en gutt i magen, så må jeg ordne og sortere for salg :)
for så å seff kjøpe inn litt til gutt...

Kikket inne på nettsiden til Klinikk Hausken, og ser prisen der var 1700 kr.. Det er jo litt dyrt. Men uansett om det hadde vert billigere i Stavanger så hadde jo turen kostet.
Så blir nok til at vi legger ut de 1700 for 3D ul her i byn :)
Ja tturen til Stavanger hadde nok ikke vært aktuelt selv om det hadde vært billigere. Blir dyrere totalt. Er det bare klinikk Hausken som tilbyr 3D her? Vet ikke om jeg vil ta meg råd til det. Er så mye annet utlegg for tiden.....

Har egentlig ikke lyst til å vite, men blir nok for nysgjerrig når vi er på UL. ;)

Kjenner 3 stk som har fått beskjed om at det er jente/gutt på tre forskjellige ultralyder, men har likevel vært feil ( ene skulle hete Emil, men så ble det visst Emily istedet, som da hadde blått rom og nesten bare gutteklær ), så litt avventende blir jeg uansett. Blir ikke noe knallblått/rosa rom før mini er ute. :D

Ja tturen til Stavanger hadde nok ikke vært aktuelt selv om det hadde vært billigere. Blir dyrere totalt. Er det bare klinikk Hausken som tilbyr 3D her? Vet ikke om jeg vil ta meg råd til det. Er så mye annet utlegg for tiden.....

Ja tror det bare er Hausken. Eg komme te å legga vekk 500 i mnd te det. Det er jo årsavgift i mars og studielån i februar. Er vell rundt uke 30 en gang de tar 3D ul, så det er en god stund til enda = ) og da har eg og mulighet til å legge vekk litt etter at alt er betalt = )

Jeg vill absolutt vite!! :-D Har en gutt fra før og syns det hadde vært så stas med jente. Selvfølgelig er det like kjært med en gutt, men kunne godt tenke meg å kjøpe søte prinsesse kjoler og rosa sløyfer :-)
But time will show, og jeg gleder meg til å få vite.

Men først må lille spire holde seg fast der inne... ;-)

Ja tror det bare er Hausken. Eg komme te å legga vekk 500 i mnd te det. Det er jo årsavgift i mars og studielån i februar. Er vell rundt uke 30 en gang de tar 3D ul, så det er en god stund til enda = ) og da har eg og mulighet til å legge vekk litt etter at alt er betalt = )
Ja sant det.
Får se om vi har litt til overs.
hvis ikke har jeg jo bursdag i slutten på januar, så kan ønske meg penger til det da :p

Vi visste det ikke sist gang, og det var egentlig ganske irriterende!! Spennende ja, men grøss....
Så denne gangen skal jeg gjøre alt for å vite det hehe! Må vi dra på 3D ul ja so be it! ;)
Dessuten er det himla greit å vite om vi kan kvitte oss med en god del etter lillegutt, eller om vi kan spare på alt! Og dessuten vil jeg kjøpe KLÆR! Og forberede oss LITT mer! Her var ALT nøytralt, alt av blått ble kjøpt inn uker etter ankomst :( hehe ;)

Back
Topp