Kjønn :)

kristina90

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Vil dere vite kjønnet på babyen før den kommer? :)
Jeg har tenkt sånn at jeg vil vite det hvis de kan se det, men føler ikke at det er nødvendig å betale for å finne det ut hvis de kan se at alt annet er som det skal :)
Pappaen vil gjerne finne det ut for en hver pris da :p
Også lurer jeg på om dere har tenkt til å ta 3D UL? :) det har jeg veldig lyst til, men vet ikke om jeg vil bruke så mye penger på det.. hm..

Vi vil gjerne vite kjønnet denne gangen, vi visste det ikke forrige gang, og det var ekstra spennende.
Men under fødselen, da han kom ut, ble det litt for mye for meg, så prioriterte ikke kjønnet selv om jordmora påpekte det. Så jeg tror det nesten blir greiere å vite det, så kan jeg kjøpe litt i riktig farge før mini kommer. :)

Har ikke bestemt meg for verken å få vite kjønn eller 3D ultralyd... Syns tanken på ikke å vite kjønnet også er veldig spennende, så vurderer ikke å vite. Men vet ikke om jeg kan stagge nysgjerrigheten der og da... 3D er jo sikkert artig da! Får se litt an.... :-)

Det er det jeg også tenker, det å kunne forberede seg ordentlig <3 men uansett kjønn er frøet hjertelig velkommen <3
Jeg har også tenkt litt på at man er så fokusert på alt annet og ikke minst så sliten når man får den lille på magen, at man ikke klarer å følge med på hva det ble.. <3

Jeg ser også for meg at det er spennende å ikke vite, men så føler jeg at mye av prosessen kan bli lettere når vi vet, så det blir nok det på oss <3

Vi viste ikke sist. Men denne gangen vil vi vite. Da har vi prøvd begge deler! :)
Og vi hadde en FANTASTISK opplevelse med 3D ul med storebror, så det blir det helt klart denne gangen også! :)

Sist gang visste vi det ikke (bortsett fra at jordmora røpte seg for meg under fødselen).. Så vi hadde bare handlet inn alt i nøytale farger. Da det da kom en liten prinsesse til verden så syntes eg det var litt kjedelig å bare kle henne i hvitt og bege.. Og siden eg var syk i lang tid etter så ble det sjelden handletur, så det jeg fikk av gaver som var i rosa, lilla o.l ble flittig brukt når vi fikk besøk ;)
Denne gangen vil vi vite kjønn, med tanke på innkjøp av kler og annet nødvendig utstyr, og navn :)

Har litt lyst på 3D, men koster jo en del ja, men regner med at vi bestiller time til det denne gangen ;)

Jeg vil vite kjønnet, av den enkle grunn at jeg er nysjerrig og at jeg ikke ser helt vitsen med å vente å se hva det blir, du finner jo utav det tilslutt uansett og da er det jo mer kjekt å ha kjoler om det er en prinsesse eller litt tøffe gutte klær om det er en prins, og ikke minst et navn! Hehe...nei jeg MÅ vite det :P hehe..

3D blir det nok også, jeg vil se den lille så mye jeg kan, så det er penger verdt å bruke spør du meg ;)

Visste verken kjønn eller hadde 3d sist gang, så denne gang skal begge deler prøves ;) det er vi enige om begge to!

Jeg var med på to 3D ultralyder i fjord (søstern min og beste venninden min) og dette var helt fantastisk!! så jeg vil veldig gjerne det assa <3 men jeg å sambo har ikke helt diskutert det enda :)

Ja, vi skal vite kjønn.
Har ikke villet vite det med de to forrige, men da hadde jeg en SKIKKELIG magefølelse, som stemte! Sykt!

Nå har jeg ingen magefølelse enda.... Føler det blir feil å si han eller hun!

Men grunnen til at vi vil vite er pga vi vil pusse opp rommet, og vil ikke ha gult rom bare fordi vi ikke vil vite kjønnet på forhånd! Her blir det skikkelig babyrom, og så vil vi jo handle klær og utstyr!

jeg vil gjerne vite det hvis de ser det. er så praktisk.blir nok ikke 3d selv om det hadde vært utroli gøy. =)

Er det mulighet for å vite kjønn, så vil jeg det :) fikk vite det med negge gutta, og var veldig praktisk :)
Ja, har lyst til å få en 3D-ul :) var det med minstemann, og det var stas :D

Vi vil gjerne vite kjønn :) Det vil nok bestemor også ;) Hun var den første som fikk vite det av meg :) Resten av familien får ikke vite før over jul :) Syns bestemødre er så koselige :) har allerede ordna så jeg kunne velge hentetøy :) så nå sitter hun bare å venter på å få vite farge ;) Men er så lenge til:)

Vi er alt for nysgjerrige til ikke å vite kjønnet :P Synes det er lettere å forberede den kommende storebror ved å snakke om lillesøster/lillebror istedet for bare "babyen". Dessuten er det kjekt for disse strikke-damene i familie og vennekrets å vite hvilke farger de skal velge ;) Hvis de ikke klarer å se det helt tydelig så spørs det om vi bestiller 3D UL av ren nysgjerrighet, men satser på at de ser det på ordinær UL. Hvis ikke så finnes det jo mange fine nøytrale farger også...

Her vil vi vite kjønnet ja :) Det ville vi sist og. Og tok 3d sist, og vil det denne gangen også :) Veldig gøy :)

Vi ville vite kjønnet forrige gang, og vil nok det no og :) Var på 3D UL sist, og kommer nok til å gjøre det denne gangen og! Det var absolutt verdt penegene :) Både for opplevelsen, og det å få en ekstra sjekk på lille inni der :)

Back
Topp