kjønn

chris

Glad i forumet
Da jeg var på UL ville jeg gjerne vite kjønnet, men lille bebisen lå å gjemte seg, så var vanskelig å se.
Men jordmoren sa at hun TRODDE hun så en tisselur.. Jeg vil gjerne på en ny UL for å få vite det helt sikkert. Bør jeg slå meg til ro med at det er en gutt? Navlestrengen lå også litt i veien så det kan jo være det hun trodde var tisseluren..?[8|] 
Er jo litt dumt hvis jeg handler masse blått tøy, også får jeg en jente..!![8|][:)]
Noen sier at jordmoren neppe hadde sagt hun trodde hun så en tisselur hvis hun ikke var sikker.. men hun sa jo TROR jeg ser...
Hva mener dere??

personlig så tror jeg ikke jeg ville tatt sjansen på at det er en gutt, fryktelig kjedelig å kjøpe masse feil og...

Hvis dere har sjansen til det, så kan du jo ta en privat UL for å få det bekreftet? [:D]

Ja, men er ikke så lett.. har ringt litt rundt idag, men de fleste krever henvisning fra lege, og det får jeg jo ikke bare for at jeg er så nysjerrig på kjønnet[:)]
Skal ringe litt mer rundt i morgen da..

Hei, hei Tutti!
Jeg var også på UL i dag, og mini lå å gjemte seg hos meg også. Legen ville ikke si noe i det hele tatt fordi han ikke kunne bli mer enn 70% sikker, så vi har slått oss til ro med at det får bli en overraskelse. (Ikke mulighet for å bestille time her heller...)
Nå tenker jeg at det er helt greit, selv om jeg ble veldig skuffet der og da.[:)] 
Det finnes jo mange fine barneklær i brunt, hvitt, gult og grønt som går til begge kjønn! [:D]

ORIGINAL: ventejente

Blått er jo nydelig på jenter og! [:)] Nå er jo jeg en guttejente selv, så hvis jeg får en jente blir det null rosa! [:)]

Det trodde jeg og. Min mor hadde lite rosa til meg og jeg gikk i mye blått,ble derfor sport om hva "han" heter? [:D]
Jeg er IKKE noe fan av fargen rosa,men da vi fikk vite at vi skulle få jente,ble plutselig rosa så søtt og fint [:D] Men er kresen ang. fargen rosa,så det må være den rette rosa fargen ellers så vil jeg ha en annen farge...[:)]

Volvat er kjempeflinke.. 600-900kr da men de tar seg goooooood tid og sjekker alle målene for missdannelser osv. Men lurt å drikke litt cola eller sukkerholdig drikk før du går på ul. Da er det liv i leiren..

noen som har vet om der er 3D ul på volvat i bergen?? lurer på om eg bare har missforståt.. eller e det kom det i bergen??

Back
Topp