Kjønn UL

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Er det noen her som ikke har tenkt til å vite kjønn da de skal på Ul da?

Dette blir vårt siste tilskudd, og vi har visst kjønn begge gangene før. Denne gangen vil vi ha det som en overraskelse! Det er jo også en ekstra spenning:) Har både jenteutstyr og gutteutstyr her, så klær til babyen har vi uansett:)

Hva med dere? Hvordan er planene deres rundt dette? Vite kjønn eller ikke? Gjerne med begrunnelse:)

Vi var bare på ordinær ultralyd med storebror ( født 2008) å da kunne de ikke se kjønnet.. Så vi viste ikke før han ble født, så mye av det vi kjøpte var "kjønnsnøytralt".. Men jeg var skråsikker på at det var en gutt å kjøpte egentlig mye gutteting
Denne gang vil jeg vite, ikke av noe spesiell grunn, vil bare vil kunne planlegge farger mer en sistgang..

Visste ikkje sist, men denne gang vil vi vite :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg tror mannen gjerne vil vite, det er ikke så viktig for meg verken å vite eller å ikke vite, så da blir det nok som mannen ønsker. Dersom det er mulig å få sett da. ;)

Jeg vil veldig gjerne vite, men mannen vil at det skal bli overraskelse. Vi har heldigvis god tid til å bli enige. Funker ikke at jeg vet uten å forsnakke meg på så lang tid.

Jeg ville ikke vite det sist, mens mannen ville vite det, så da fikk han viljen sin den gang, nysgjerigheten tok litt over her også da. Men denne gangen skal vi ikke vite det. Jeg liker overraskelser :)

Vi skal ikke vite det... Er vårt tredje barn og vi har også en av hver fra før, så da har vi også mer enn nok av både rosa og lyseblått... ;)

Vi må vite det, vi er alt for nysgjerrige begge to. :p

Jeg vil vite :) må planlegge ;)

Vi skal vite det! Jeg holder på å rive av meg håret allerede fordi jeg ikke vet sikkert hva det blir, slik at jeg ikke får planlagt alt som jeg vil! ;) Kontrollfreak og nyskjerrigper.... :)

Ser ingen grunn til å ikke vite det så det er nok en selvfølge for oss. Det er spennende nok om alt skal gå bra under fødselen eller ikke...og om barnet er friskt.

Sist måtte jeg ta mange ul for å følge med på veksten, og da var det vanskelig å se bort. Nysgjerrig som jeg er vil vi nok vite det nå og, også av praktiske grunner. Vi har jente fra før og må nok handle litt hvis det skulle bli gutt.

ville vite sist, og vil vite nå også :) mest pga det praktiske egentlig... får jeg en gutt så må jo ALT handles inn på nytt... alt vi har er enten lill eller rosa :P
Har det likt som deg... Blir spennende å finne ut. Jeg gleder meg!!:-)

Jeg MÅ vite :p fryktelig nysgjerrig, og
om det mot all formodning skulle bli jente må det handles inn jenteting ;)

Alt for nysgjerrig til å ikke vite :p pluss at jeg elsker å planlegge :)

Vil også gjerne vite, syns det er kjekt mtp innkjøp! Blir det gutt, så har vi jo det meste fra før, og strikkepinnene kommer til å bli flittig brukt uansett kjønn :)

Back
Topp