Kjønn uke 15

Glitterstøv

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Julibarna2024☀️
Noen som fikk beskjed om kjønn i uke 15? Stemte det? (Kanskje i tidligere svangerskap).

Fikk beskjed på UL ca uke 15 at JM trodde det var jente, fordi det var «helt flatt» der nede :p Spent på om det stemmer :hilarious:

Jeg lurer på det samme :)
Jeg var på UL i uke 15+4, da trodde gynekologen at det var en jente, men fosteret hadde fortsatt nub.. Jeg har hele tiden følt på at jeg bærer en gutt - så er veldig spent på hva de finner på ordinær UL om 1,5 uke:nailbiting:

Ikke uke 15 da, men ble målt til 14+3. Han sa at det kunne se ut som jente pga manglende penis :p spennende å se om det stemmer på ultralyd om 15 dager :)

Jeg var på ultralyd i dag (er 15+3) og fikk beskjed om at det er ei jente! :Heartred

JM sa i uke 12+1 at hun mente det var gutt. På OUL på sykehuset for 3 dager siden (17+6) fikk jeg bekreftet at det er en gutt i magen min ❤️

Åå, så spennende det blir å følge med på dere som har fått vite det allerede! Hold oss oppdatert på om det stemmer da

Noen som fikk beskjed om kjønn i uke 15? Stemte det? (Kanskje i tidligere svangerskap).

Fikk beskjed på UL ca uke 15 at JM trodde det var jente, fordi det var «helt flatt» der nede :p Spent på om det stemmer :hilarious:
Fikk høre kjønn uke 13 i første svangerskap og nå i uke 16. Men er nok noe vanskeligere å være ''sikker'' på jente, så ville fått sjekket det opp på OUL i tillegg:)

Har 2 barn fra før. Med begge sa jordmor riktig kjønn(har en av hver) på TUL rundt uke 12(med jenta var vi 12+noe og med gutten 11+noe)

Jordmor her trodde jente 12+4. Blir spennende å se om det stemmer på oul. Har to gutter fra før.

Back
Topp