Kjønn uke 15

Ultralyd uke 14 var jormor 110% sikker på det er en jente :) ho va ikke i tvil :)
 
Gleder meg til OUL så jeg kan se om alt er bra [emoji85]har valgt å ikke bestille tul. Håper de klarer å se kjønnet også [emoji7]
 
På TUL i går sa han sa fint "jeg kan ikke være helt sikker men jeg kjøper tre rosa lodd" etter alle tre vinklene han så fra:) er 14+4 i dag! Men man kan jo aldri være helt sikker så tidlig, plutselig er det gutt likevell. Satser dog på at han har rett så de to storebrødrene får en jente i gjengen:p
 
Vi fikk vite jente i går (13+1). Etter to gutter så jeg at dette så helt annerledes ut :) venter nok til oul med å handle klær, men jeg har begynt å strikke rosa teppe ;)
 
Vi fikk vite jente i går (13+1). Etter to gutter så jeg at dette så helt annerledes ut :) venter nok til oul med å handle klær, men jeg har begynt å strikke rosa teppe ;)

Klarer du å beskrive hvordan gutt vs jente så ut? Jeg syns alt så ut som en liten tiss jeg:'-)
 
Hos meg var det ingenting som stakk ut i det hele tatt. Helt flatt var det. Hun var 99% sikker på jente, og var da 15+4
 
Klarer du å beskrive hvordan gutt vs jente så ut? Jeg syns alt så ut som en liten tiss jeg:'-)

Med guttene så har vi sett tydelig en runding og en "tut", mens denne gangen var det en hvit strek der.
Rart at de kan se sånt når de er så små, jeg venter nok til oul med å male rommet rosa ;)
 
Med guttene så har vi sett tydelig en runding og en "tut", mens denne gangen var det en hvit strek der.
Rart at de kan se sånt når de er så små, jeg venter nok til oul med å male rommet rosa ;)

En slik hvit "streng" som deler denne rundingen på en måte? Er det slik å forstå? Var ikke denne hvite streken der ved gutt? :)
 
Back
Topp