Kjønn uke 15

Bårg

Betatt av forumet
Hei jenter!

Jeg var på tidlig ultralyd i uke 11+5 og da jeg spurte om legen kunne se kjønn, så sa han at det egentlig var fpr tidlig. Men han kikket litt ekstra og sa at han trodde det var en gutt. Men han var ikke sikker.

Jeg hadde ny ultralyd i dag (15+2) hos en annen lege, og hun mente det var jente. Hun tok både innvendig og utvendig ultralyd og kunne ikke finne "noe". Hun sa hun var 90% sikker og at jeg kunne kjøpe inn rosa klær, haha.

Jeg har en gutt fra før, så det er jo ekstra spennede!

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro..hmmm.. noen med erfaringer?????:nailbiting::smiley-chores011

Ville kanskje ventet til OUL før jeg hadde gjort noe innkjøp [emoji4] spennende hvis det stemmer med jente da ettersom du har gutt fra før [emoji6]

Jeg fikk vite riktig kjønn i uke 14 sist, men denne gangen var det vanskelig å se :) oul kan jo også være feil, men hvis du har veldig lyst til å kjøpe noe rosa og kose deg med det ville jeg gjort det. Enten kan en evt lillebror bruke rosa, du kan gi der bort, eller du kan be om langvarig bytterett. De fleste gir det om en spør i min erfaring :)

Jeg fikk vite riktig kjønn i uke 14 sist, men denne gangen var det vanskelig å se :) oul kan jo også være feil, men hvis du har veldig lyst til å kjøpe noe rosa og kose deg med det ville jeg gjort det. Enten kan en evt lillebror bruke rosa, du kan gi der bort, eller du kan be om langvarig bytterett. De fleste gir det om en spør i min erfaring :)
Takk for svar! Ja.. skal ha OUL i uke 19 så får bare smøre meg med tålmodighet, selv om det blir vanskelig. Vi fikk vite kjønn i 15 sist også, og da så han tydelig se at det var gutt. Utrolig spennede dette her altså. Hvor langt er du?

Jeg skal i uke 15. Hun mente det var ingen problem å se kjønn da. Kommer til å handle som en gal til det kjønnet hun mener det er, får heller selge det om det er feil [emoji14]

Takk for svar! Ja.. skal ha OUL i uke 19 så får bare smøre meg med tålmodighet, selv om det blir vanskelig. Vi fikk vite kjønn i 15 sist også, og da så han tydelig se at det var gutt. Utrolig spennede dette her altså. Hvor langt er du?

15+4 :) har blødd litt i dag, da, men jeg tror det går bra :) skal på oul 31. januar så da får vi se!

Vi visste kjønnet med sikkerhet allerede for noen uker siden (fra en blodprøve) så jeg har handlet et par plagg. Sist venta vi mye lenger men nå tenker jeg at hvis noe går galt så kan jeg selge eller gi vekk litt..men har ikke tenkt å ta helt av med en gang.

Jeg skal i uke 15. Hun mente det var ingen problem å se kjønn da. Kommer til å handle som en gal til det kjønnet hun mener det er, får heller selge det om det er feil [emoji14]
Ja, det tror jeg er riktig. Da skal kjønnsorganene være ferdig utviklet. Men tør liksom ikke helt å tro på at det er jente. Har gutt fra før, så hadde vært så gøy å få oppleve begge deler! Sist så vi gutt i uke 15 og det var ingen tvil:)

Du må gjerne oppdatere meg når du har vært!! Lykke til :)))

Har ei venninne som opplevde det samme. De hadde jente fra før og fikk vite på tidlig UL at neste var gutt. Men ordinær UL viste jenteog det ble det. Tror klitoris og penis er ganske like og raske å ta feil av når man bare er 11-12 uker...

Har ei venninne som opplevde det samme. De hadde jente fra før og fikk vite på tidlig UL at neste var gutt. Men ordinær UL viste jenteog det ble det. Tror klitoris og penis er ganske like og raske å ta feil av når man bare er 11-12 uker...
Tusen takk for svar:) ja, det kan virke som om det er en del som får feil info på tidlig ultralyd. Det skal sies at han jeg var hos ikke var sikker i det hele tatt, men at han trodde gutt. Likevel klarer jeg ikke helt å stole på at det er jente heller, Hehe. Må vel holde ut og vente frem til OUL..

Spurte siste da sa de det er fortidlig å se. Rart at de har så forskjelle meninger rundt dette. Vet noen som fikk vite så tidlig (uke15) tror det er noen med legen å gjøre at de ikke orker å bruke tid på det. Men det er jo ikke så livsviktig for meg å vite akkuart nå men ble bare irritert med "tidlig å se kjønn nå" når man vet det går an å se hehe jaja

På hjemmesiden til de jeg skal ta ultralyd hos står det "kan vanligvis se kjønn fra uke 13" så da kan man hvertfall se i uke 15 :happy: Men om babyen vil vise seg, er en annen sak :D

På hjemmesiden til de jeg skal ta ultralyd hos står det "kan vanligvis se kjønn fra uke 13" så da kan man hvertfall se i uke 15 :happy: Men om babyen vil vise seg, er en annen sak :D
Dritt cola før du går inn, da er det bankers liv:) Hehe

Spurte siste da sa de det er fortidlig å se. Rart at de har så forskjelle meninger rundt dette. Vet noen som fikk vite så tidlig (uke15) tror det er noen med legen å gjøre at de ikke orker å bruke tid på det. Men det er jo ikke så livsviktig for meg å vite akkuart nå men ble bare irritert med "tidlig å se kjønn nå" når man vet det går an å se hehe jaja
Hmm.. på en av de appene jeg har så står det at kjønnsorganene er så og si ferdig utviklet i uke 15. Da jeg var på den tidlige i uke 11+5 så sa legen: hadde du kommet igjen om et par uker kunne jeg sett det med en gang. Og under forrige graviditet så så han det kjempe tydelig i uke 15. Jeg tror det har med legens villighet til å se etter kjønn :)

Back
Topp