Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker: Fikk beskjed fra jordmor om at fra uke 14 var det lett å se kjønn!Er det noen som har fått vite kjønn i uke 14? Og stemte det? Har bestilt privat ultralyd på torsdag. Er da 14+4 og håper å få vite kjønn da![]()
Jeg var på ultralyd 13+2 og fikk vite kjønn da, jordmor så det veldig lett og babyen lå veldig bra tilJeg har TUL 13+1... kanskje der er håp å få vite kjønn? Er tidlig, men lest om folk her inne som har fått vite det før det også![]()
Åå så spennende! Håper vi er like heldige. Blir jo så nysgjerrig, spesielt når alle sier vi får en gutt.. ! Hadde du en bestemt følelse på forhånd?Jeg var på ultralyd 13+2 og fikk vite kjønn da, jordmor så det veldig lett og babyen lå veldig bra til![]()
Ja, jeg var overbevist på at det kom til å bli gutt i det graviditetstesten var posetiv, har hatt flere drømmer om at det ble gutt og jordmor sier det er en liten guttebass inni magehuset så syns det e veldig stasÅå så spennende! Håper vi er like heldige. Blir jo så nysgjerrig, spesielt når alle sier vi får en gutt.. ! Hadde du en bestemt følelse på forhånd?![]()

Wow, så fascinerende! Jeg har ikke noen feeling på det, prøver å lete etter den, men er helt tilfeldig føler jeg. Blir spennede..Ja, jeg var overbevist på at det kom til å bli gutt i det graviditetstesten var posetiv, har hatt flere drømmer om at det ble gutt og jordmor sier det er en liten guttebass inni magehuset så syns det e veldig stas![]()