Kjønn uke 14

SN94

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Er det noen som har fått vite kjønn i uke 14? Og stemte det? Har bestilt privat ultralyd på torsdag. Er da 14+4 og håper å få vite kjønn da :)

Er det noen som har fått vite kjønn i uke 14? Og stemte det? Har bestilt privat ultralyd på torsdag. Er da 14+4 og håper å få vite kjønn da :)
Sniker: Fikk beskjed fra jordmor om at fra uke 14 var det lett å se kjønn! :) Jeg venta til uke 15 bare for å vite sikkert, og fikk da vite kjønn som ble bekrefta på OUL.

Fikk vite kjønn med nr to klart og tydelig i uke 14 ☺️

Jeg har TUL 13+1... kanskje der er håp å få vite kjønn? Er tidlig, men lest om folk her inne som har fått vite det før det også :)

Jeg har TUL 13+1... kanskje der er håp å få vite kjønn? Er tidlig, men lest om folk her inne som har fått vite det før det også :)
Jeg var på ultralyd 13+2 og fikk vite kjønn da, jordmor så det veldig lett og babyen lå veldig bra til :)

Jeg var på ultralyd 13+2 og fikk vite kjønn da, jordmor så det veldig lett og babyen lå veldig bra til :)
Åå så spennende! Håper vi er like heldige. Blir jo så nysgjerrig, spesielt når alle sier vi får en gutt.. ! Hadde du en bestemt følelse på forhånd? :)

Åå så spennende! Håper vi er like heldige. Blir jo så nysgjerrig, spesielt når alle sier vi får en gutt.. ! Hadde du en bestemt følelse på forhånd? :)
Ja, jeg var overbevist på at det kom til å bli gutt i det graviditetstesten var posetiv, har hatt flere drømmer om at det ble gutt og jordmor sier det er en liten guttebass inni magehuset så syns det e veldig stas :Heartred

Ja, jeg var overbevist på at det kom til å bli gutt i det graviditetstesten var posetiv, har hatt flere drømmer om at det ble gutt og jordmor sier det er en liten guttebass inni magehuset så syns det e veldig stas :Heartred
Wow, så fascinerende! Jeg har ikke noen feeling på det, prøver å lete etter den, men er helt tilfeldig føler jeg. Blir spennede..

Fikk se det tydelig sist gang i uke 14+3. denne gangen var jeg 13+6 og da slet de med å se kjønnet men fikk vite hva de trodde da. Men de var mer usikre denne gangen enn sist gang.

Jeg er 12+6 i dag og så tydelig at det var en gutt når hun kom opp under beina på UL i dag, om ikke blir jeg veldig overrasket! Hun ville så klart ikke bekrefte noe på sykehuset, som er forståelig :)

Back
Topp