Kjønn på ultralyd uke 13-14?

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Vi har bestilt ultralyd når jeg er akkurat 14+0 hos Lundring på Jessheim. Han har jo veldig mye positiv omtale, og jeg har vært hos han på TUL i uke 6-7 :)
Da sa han at jeg kunne bestille time til uke 13 eller senere om jeg ville se kjønn, og selvfølgelig sjekke at alt er som det skal :D

Så over til spørsmålet, er det noen som har fått vite kjønn i uke 13-14 hos han eller andre steder og det stemte? :)

Fikk vite kjønn hos han ca uke 12 med nr 2, han mente jente og det stemte [emoji1] Han var vel ikke helt sikker så vidt jeg husker, så fra uke 13 er det kanskje sikrere da [emoji5] ei venninne var hos han for litt siden 12+noe og fikk vite sannsynligvis gutt. Er bare litt over en uke siden så vet jo ikke om det stemmer enda da.

Skal selv til han 14+0, gleder meg [emoji1]

Fikk vite kjønn hos han ca uke 12 med nr 2, han mente jente og det stemte [emoji1] Han var vel ikke helt sikker så vidt jeg husker, så fra uke 13 er det kanskje sikrere da [emoji5] ei venninne var hos han for litt siden 12+noe og fikk vite sannsynligvis gutt. Er bare litt over en uke siden så vet jo ikke om det stemmer enda da.

Skal selv til han 14+0, gleder meg [emoji1]
Sniker fra desember.

Jeg fikk vite hos han 13+1 :)

Herlig, gleder meg! Håper han kan se det :D

Jeg var der 12+3 og fikk 90% på jente. OUL nå på fredag, så får vi se om de sier det samme;)

Har bestilt time hos han i uke 14 (13+0) håååper på å se kjønnxsmile3 vet om flere som har fått se kjønn i uke 13

Back
Topp