Kjønn på ultralyd, feil ved fødsel?

Bearplace

Første møte med forumet
Noen som har fått beskjed på oul at det er 80-90% prosent sjans for jente men likevel født gutt? Mini i magen lå med bena i kors og navlesnoren i veien, så var vanskelig for legen å få ordentlige bilder, men sa de ikke så noen tapp men det de så kunne være baller men mest sannsynlig kjønnslepper. Hun hadde ikke tatt feil før og kunne ikke fatte det kunne
Være gutt. Men klarer ikke slå meg til ro! Er det noen som har fått gutt likevel?

Noen som har fått beskjed på oul at det er 80-90% prosent sjans for jente men likevel født gutt? Mini i magen lå med bena i kors og navlesnoren i veien, så var vanskelig for legen å få ordentlige bilder, men sa de ikke så noen tapp men det de så kunne være baller men mest sannsynlig kjønnslepper. Hun hadde ikke tatt feil før og kunne ikke fatte det kunne
Være gutt. Men klarer ikke slå meg til ro! Er det noen som har fått gutt likevel?
Ikke opplevd det selv, men kjenner ei som fikk beskjed om jente (hadde mange ultralyder), og ut kom en gutt.
Selv var jeg ikke sikker på at det stemte at jeg venter en jente før vi tok 3D ul og såg det tydelig selv.

Ikke opplevd det selv, men kjenner ei som fikk beskjed om jente (hadde mange ultralyder), og ut kom en gutt.
Selv var jeg ikke sikker på at det stemte at jeg venter en jente før vi tok 3D ul og såg det tydelig selv.
Hvilken uke tok du 3D?

Jeg kjenner noen som opplevde det. De hadde kun hatt OUL.

Jeg vet om en som hele veien fikk beskjed om det var en gutt, men ved fødselen kom det ut en jente.

Lillafrosk her inne fikk beskjed om gutt og ut kom ei jente ;)

Vet om ei som hadde fått beskjed om jente. Kjøpte alt rosa, tilogmed barnevogna :D
Og de fikk gutt :laughing002

Vet om 2 som fikk beskjed om jente og som fikk en gutt. Hun ene hadde faktisk vært på flere ultralyder og fått beskjed om jente hver gang :p

Kjenner flere som har opplevd det ja.

Søskenbarnet mitt var på 3ul, med 3 forskjellige teknikere. Alle sa jente! Etter ungen var født og lå på brystet, skulle hu bare løfte ungen opp og så sier hun: " Frode! Det e en gutt!" Dette ble deres 3 gutt [emoji23]

Back
Topp