Kjønn på ul

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Var det noen junigull som viste seg å være et annet kjønn enn forespeilet?
 
  • Liker
Reactions: BMC
Ble ikke forespeilet noe kjønn, så nei :p ble guttebass da ❤️
 
Som jo passer dårlig overens med "hvis de ikke vet så er det nok jente".
Sant det! Nå kom jeg på at jeg var helt sikker på at skilpadda var ei jente, det var nesten ikke spennende engang for det måtte jo være det. :p Gøy med sånne luringer! :)

Her ble det jo noen UL'er og alle var enig om jente som var riktig. :)
 
Gikk vite gutt allerede 12+6:)

Var på ul 12+3 og, men hun kunne ikke se kjønn:D
 
De mente det var gutt, men jeg hadde jentefølelse fordi jeg fikk jente når jeg hadde den samme følelsen sist. Selvom jeg fikk se snoppen på 3D så var jeg fortsatt ikke sikker på at det var gutt. Men gutt var det og etter fødselen tok jordmora han til meg og sa "Du ser at det er gutt nå eller?" også lo vi litt...:p
 
De mente det var gutt, men jeg hadde jentefølelse fordi jeg fikk jente når jeg hadde den samme følelsen sist. Selvom jeg fikk se snoppen på 3D så var jeg fortsatt ikke sikker på at det var gutt. Men gutt var det og etter fødselen tok jordmora han til meg og sa "Du ser at det er gutt nå eller?" også lo vi litt...:p
Haha!
 
Fikk vite at jordmor trodde det var jente på ul i uke 12, ble bekreftet på oul :)
 
Både jeg og gynekologen sa at det var en gutt med en gang vi så han i uke elleve.
 
"Visste" det var gutt helt fra starten av, så når vi fikk det bekreftet på Oul begynte jeg bare å le. Og gutt ble det:)
 
Back
Topp