Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kunne vi heller ikke se kjønn. Mini lå enten med ryggen til, eller med beina godt trekt opp til magen, uansett hvor mye gynekologen trykte på magen min for å endre posisjonen. Men gynekolog holder til på samme senter som lege og jordmor, så hun sa jeg skulle få komme inn mellom pasienter neste gang jeg er på kontroll, bare for å raskt sjekke kjønn. Det kaller jeg god service!
Det må jeg si er god service!! heldige du da! Har du følelse på kjønn?
Så kjekt!Vi fikk vite det i dag, og det blir en gutt, ingen tvil om det. Magefølelsen min var totalt feil, og jeg ble så overraska! Jeg tok meg sjøl i å si "hæ, er du sikker?". Haha, men så ble jeg så glad at tårene rant, og flau for reaksjonen
Stor respekt for de som er tålmodige og venter til fødsel
Så kjedelig når folk er så lite engasjert og sure i jobben sin! Ikkje at det er viktigst med kjønn, men kjekt om de som skal foreta ul tar godt i mot oss spente tilkommende foreldre!Min sure ultralyd dame gadd ikke se etter engang og bare spurte hva han på tidlig ul privat uke 13 så.... Når jeg sa gutt sa hun bare "ja da er det sikkert det" .... Men det er sikkert det uansett, siden ingen i familien til samboer har
Fått jenter pp maaaange generasjoner
Så kjedelig når folk er så lite engasjert og sure i jobben sin! Ikkje at det er viktigst med kjønn, men kjekt om de som skal foreta ul tar godt i mot oss spente tilkommende foreldre!
Hos mann min og er det bare gutter de to siste generasjonene, så blir spennande å se om vi har klart å brutt tradisjonen denne gang eller om vi får ein liten guttemann igjen! stas uansett, men veldig veldig spennende!
Så kjekt!
Gratulerer så mye med gutt i magen! Var det oul du var på i dag?