Kjønn på ul

Marsss09

Betatt av forumet
Er det noen andre enn meg her inne som ikke vet kjønn pga at de ikke kunne se det på oul? ;)
Er veldig spennende å ikke vite, men siden eg har 2 gutter fra før så hadde det vært greit å vite av praktiske grunner! Lurer på å bestille 3D ul!;) noen andre som skal det?

Signerer :) hoppet opp og ned i 30 min + drakk cola men lille lå med bena i kryss og navlestrengen mellom så var umulig å se :p tenker 3D fra uke 24 som er om ca 2 uker :) vil veldig gjerne vite, så tar tidligere på dagen :) magefølelsen sier gutt da :D

Har du barn fra før? Hos meg sa jordmor at babyen lå vanskelig til + at den var veldig aktiv! Så når hun ikke var sikker så valgte hun å ikkje sei noe!;)
Trur eg må bestille 3D eg og!:)

Vi kunne heller ikke se kjønn på UL, selv etter to besøk. Vi vurderer også en privat UL, mest fordi jordmoren på et tidspunkt sa at det så ut som en jente, men så ombestemte seg og sa at hun ikke kunne si noe. Det er første barnet og vi er veldig spente! Men nå tror vi at seter en jente...

Kunne ikke se på meg heller, har en morkake som ligger foran, og navlestrengen mellom beina:P hehe men magefølelsen sier gutt:) skal på ny UL til tirsdag så håper de klarer å se det da:)

Her kunne vi heller ikke se kjønn. Mini lå enten med ryggen til, eller med beina godt trekt opp til magen, uansett hvor mye gynekologen trykte på magen min for å endre posisjonen. Men gynekolog holder til på samme senter som lege og jordmor, så hun sa jeg skulle få komme inn mellom pasienter neste gang jeg er på kontroll, bare for å raskt sjekke kjønn. Det kaller jeg god service! :)

Her kunne vi heller ikke se kjønn. Mini lå enten med ryggen til, eller med beina godt trekt opp til magen, uansett hvor mye gynekologen trykte på magen min for å endre posisjonen. Men gynekolog holder til på samme senter som lege og jordmor, så hun sa jeg skulle få komme inn mellom pasienter neste gang jeg er på kontroll, bare for å raskt sjekke kjønn. Det kaller jeg god service! :)

Det må jeg si er god service!!;) heldige du da! Har du følelse på kjønn?;)

Jeg bare måtte vite :D Synes fødselen i seg selv er så spennende at jeg ikke trengte flere overraskelser. Respekt til de som klarer å ikke vite hele svangerskapet ;)

Vi fikk vite det i dag, og det blir en gutt, ingen tvil om det. Magefølelsen min var totalt feil, og jeg ble så overraska! Jeg tok meg sjøl i å si "hæ, er du sikker?". Haha, men så ble jeg så glad at tårene rant, og flau for reaksjonen :P
Stor respekt for de som er tålmodige og venter til fødsel ;)

Min sure ultralyd dame gadd ikke se etter engang og bare spurte hva han på tidlig ul privat uke 13 så.... Når jeg sa gutt sa hun bare "ja da er det sikkert det" .... Men det er sikkert det uansett, siden ingen i familien til samboer har
Fått jenter pp maaaange generasjoner

Vi fikk vite det i dag, og det blir en gutt, ingen tvil om det. Magefølelsen min var totalt feil, og jeg ble så overraska! Jeg tok meg sjøl i å si "hæ, er du sikker?". Haha, men så ble jeg så glad at tårene rant, og flau for reaksjonen :p
Stor respekt for de som er tålmodige og venter til fødsel ;)
Så kjekt!;)
Gratulerer så mye med gutt i magen! Var det oul du var på i dag?

Min sure ultralyd dame gadd ikke se etter engang og bare spurte hva han på tidlig ul privat uke 13 så.... Når jeg sa gutt sa hun bare "ja da er det sikkert det" .... Men det er sikkert det uansett, siden ingen i familien til samboer har
Fått jenter pp maaaange generasjoner
Så kjedelig når folk er så lite engasjert og sure i jobben sin! Ikkje at det er viktigst med kjønn, men kjekt om de som skal foreta ul tar godt i mot oss spente tilkommende foreldre!
Hos mann min og er det bare gutter de to siste generasjonene, så blir spennande å se om vi har klart å brutt tradisjonen denne gang eller om vi får ein liten guttemann igjen!;) stas uansett, men veldig veldig spennende!;)

Så kjedelig når folk er så lite engasjert og sure i jobben sin! Ikkje at det er viktigst med kjønn, men kjekt om de som skal foreta ul tar godt i mot oss spente tilkommende foreldre!
Hos mann min og er det bare gutter de to siste generasjonene, så blir spennande å se om vi har klart å brutt tradisjonen denne gang eller om vi får ein liten guttemann igjen!;) stas uansett, men veldig veldig spennende!;)

Ja, veldig!! OUL min ble utsatt pga sykdom så hun jobbet ekstremt
Overtid den uka jeg var der, var skikkelig sur :(

ÅÅh her er det kun gutter fra samboer de siste 8 generasjoner :o !!!! Så vi fikk ikke noe sjokk over at det e gutt og velger derfor stole veldig på tidlig ul haha :)

Back
Topp