Kjønn på ul

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Hvor tidlig kan man se kjønn på ul? Noen med egne erfaringer?

TuMmY LoVe

• Er ikke ikke på hvor tidelig det er mulig å se det. Men har vært på ihvert fall 3 ultralyder før den ordinære de siste to gangene jeg har vært gravid (altså 6 ul tilsammen ) og de har aldri villet si noe om kjønnet før den ordinære...

Ca uke 12-13 skal du kunne se det. :) skal du på ul snart? :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Uke 13 ! :) Men den gang var på riksen så regner med de er proffe på det der.
Hun sa at "tappen" pekte bakover, så det var mest sannsynlig jente da.

Uke 13 ! :) Men den gang var på riksen så regner med de er proffe på det der.
Hun sa at "tappen" pekte bakover, så det var mest sannsynlig jente da.
Vi skal på gynekologisk avd på sykehuset, så regner med de og vet :)

TuMmY LoVe

Jeg ville ikke stolt på noe de sier før uke 16 (gjerne uke 15...) gutter og jenter er FRYKTELIG like før det... Nå deler jeg noe som noen gjerne synes er ubehagelig, men...: jeg har sett foster som har vært ca 13-14 uker gamle, og selv når man holder dem i hånden er det nesten umulig å se! Med ultralyd ser man jo inni fosteret også da, men likevel...

De kan jo selvsagt tippe, og de har jo masse erfaring, og 50% sjanse for å ha rett da...

ooooo... uke 13 altså... jeg skal på onsdag, og da er jeg akkurat 13 uker... :) men trooor ikke hun kommer til å si noe om det.. Skal til gyn bare for å sjekke hvordan ståa er......

Han jeg var på Ul hos sa at dersom man ville være ganske sikker på å få vite det bude man komme i uke 15 eller senere. Han kunne se det før det (12-13) men da var man avhengig av at fosteret lå i en spesiell stilling.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk vite i uke 14 sist, men det var på Nasjonalt senter for fostermedisin, og hun var ikke helt sikker. Forøvrig har jeg samme erfaring som Kanskje.

Jeg kommer nok ikke til å stole på noe ang kjønn før på oul, altså den ordentlige;) mdn artig om de har en pekepinn;)

TuMmY LoVe

Back
Topp