kjønn på UL +/- uke 13, stemte det?

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Har vært på UL i dag, hun gjetta gutt, men understreket at hun ikke var sikker. Er det andre som har fått pekepinn på kjønn +/- uke 13 og stemte det eller ikke?

For oss stemte det (ihvertfall i forhold til oul, frøkna har ikke kommet ennå;)) legen på riksen sa at det var vanlig at de bommet på ca 20% når de sa kjønn så tidlig.

Var på TUL i uke 13 og hun var noenlunde sikker på gutt. På OUL ville ikke baby ligge godt nok tilrette for å se kjønn, så her er det fremdeles usikkert [emoji28] noen vinkler så det ut som jente mens andre vinkler så det ut som gutt, så jeg er ikke så veldig sikker hva jeg selv tror [emoji85]

Vi fikk beskjed om gutt på TUL 13+2, dog med forbehold om at det kunne være feil :joyful: OUL viste klart og tydelig at det er ei jente - noe som igjen ble bekreftet på ekstra UL i uke 30 :)

Var på TUL 12+2 og hun sa at hun trodde det var gutt. Veldig bra ultralydutstyr forresten.

På oul uke 19 så bekreftet hun tre ganger at det var gutt:p så jeg stoler på det, altså.

Har fått vite kjønn på TUL to ganger (uke 12 og uke 13), stemte begge gangene! [emoji4]

Var på privat UL i uke 14 hvor hun sa at hun trodde det var en gutt. Viste seg i alle fall å stemme på oul og 3D-UL, så gjenstår å se om et par uker, da;)

Gutt på UL i uke 13, 16 og uke 18. Så vil tro det stemmer. Skal på 3D i uke 29.

Har vært på UL i dag, hun gjetta gutt, men understreket at hun ikke var sikker. Er det andre som har fått pekepinn på kjønn +/- uke 13 og stemte det eller ikke?
Alle er "gutt" før uke 15-16+ ca siden kjønnsorganene er like frem til det så ta det med en klype salt, 50/50 sjangse for at det er rett:D

Fikk beskjed om gutt i uke 15 på tul.
På ordinær ultralyd sa jordmor at hun så det var jente uten tvil, fikk sett det tydelig med egne øyne på ultralyd i uke 24 at her i magen er det en jente ja:dummy1:

Last edited:
Alle er "gutt" før uke 15-16+ ca siden kjønnsorganene er like frem til det så ta det med en klype salt, 50/50 sjangse for at det er rett:D

Fikk beskjed om gutt i uke 15 på tul.
På ordinær ultralyd sa jordmor at hun så det var jente uten tvil, fikk sett det tydelig med egne øyne på ultralyd i uke 24 at her i magen er det en jente ja:dummy1:
Neida, en erfaren lege kan se forskjell. Min fastlege greier det. Har to jenter og han gjettet riktig.

Vi var på TUL da jeg var i starten av uke 12. Han jeg var hos er kjent for å være veldig flink på fosterdiagnostikk og å se kjønn tidlig, men var spent på om han klarte å si noe angående kjønn siden jeg var der ganske tidlig.
Han sa det var gutt og virket mer og mer sikker på det utover undersøkelsen. Samboer gikk derfra med en følelse på at det var riktig, jeg var litt mer usikker siden det var tidlig.
Men på OUL for 3 uker siden var det ingen tvil om at det er en gutt inni magen

Ja da må jeg si han virkelig er god! :D
Han har maaange år bak seg med øvelser da :) Og han sa at han ikke ville si det 100%, men det ser veldig ut som jente. Og det stemte jo.

Hvor langt er du akkurat i dag? :) Jeg skal når vi er 13+1, såå spent på hva han sier..!

Back
Topp