Kjønn på TUL

I all verden.. Går det an :mad: Så utrolig lite hyggelig, og ikke empatisk i det heletatt.
Ble litt satt ut og gikk rett i forsvarsmodus og sa rimelig spydig tilbake at jeg helt sikkert ikke var det, siden du sier det på denne måten. Hun gikk heldigvis og hentet en annen som var mye hyggeligere og hadde litt mer empati. Men den satt i meg ganske lenge, ja.

Ble litt satt ut og gikk rett i forsvarsmodus og sa rimelig spydig tilbake at jeg helt sikkert ikke var det, siden du sier det på denne måten. Hun gikk heldigvis og hentet en annen som var mye hyggeligere og hadde litt mer empati. Men den satt i meg ganske lenge, ja.
Skulle ikke tro sånne mennesker jobbet i helsevesenet. Jeg kunne aldri snakket til et annet menneske sånn, i en slik sårbar situasjon.

Skulle ikke tro sånne mennesker jobbet i helsevesenet. Jeg kunne aldri snakket til et annet menneske sånn, i en slik sårbar situasjon.
Nei, men dem fins tydeligvis overalt. Hun er heldigvis borte nå, så satser på å få et litt hyggeligere menneske på mandag :Heartred

Min første ultralyd i våres kom jeg til en eldre dame, når hun begynte å se spurte hun ganske spydig «XX, er du sikker på at du er gravid??» Føltes som jeg kom inn der og brukte opp tiden hennes unødvendig. Hadde tom fostersekk og verden raste jo. Hun har heldigvis sluttet nå, så slipper å møte på henne flere ganger.
Er det mulig o_O som om ikke tom fostersekk er ille nok i seg selv :Heartpink

Kom nettopp fra otul og selv om jordmoren var veldig hyggelig, ville hun ikke svare på mistanke om kjønn, det var visstnok aaaaaltfor tidlig (jeg ble satt frem til 13+0)...

Kom nettopp fra otul og selv om jordmoren var veldig hyggelig, ville hun ikke svare på mistanke om kjønn, det var visstnok aaaaaltfor tidlig (jeg ble satt frem til 13+0)...
Nei så kjedelig, jeg håper liksom på at vi får vite i uke 12 :sorry: Prøvde hun å se etter det?

Nei så kjedelig, jeg håper liksom på at vi får vite i uke 12 :sorry: Prøvde hun å se etter det?
Nei, jeg spurte etter undersøkelsen var ferdig, våget ikke før i tilfelle hun skulle bli sur Fosteret lå ikke optimalt til under undersøkelsen, så hun strevde med å måle alle de medisinske/vitale målene. Mulig dette gjorde at hun ikke brydde seg om å se på kjønn i det hele tatt. Litt skuffet, fikk vite at 7-åringen min var gutt i starten av uke 12 sist, men da var det privat.

Nei, jeg spurte etter undersøkelsen var ferdig, våget ikke før i tilfelle hun skulle bli sur Fosteret lå ikke optimalt til under undersøkelsen, så hun strevde med å måle alle de medisinske/vitale målene. Mulig dette gjorde at hun ikke brydde seg om å se på kjønn i det hele tatt. Litt skuffet, fikk vite at 7-åringen min var gutt i starten av uke 12 sist, men da var det privat.
Ååå så kjedelig, da får man bare gå privat da, herlighet, er jo dyrt og, men verdt det :happy: Du er heldig som er ferdig med ultralyden og kan senke skuldrene litt :Heartpinkgruer meg såå fælt til min på lørdag..

Ååå så kjedelig, da får man bare gå privat da, herlighet, er jo dyrt og, men verdt det :happy: Du er heldig som er ferdig med ultralyden og kan senke skuldrene litt :Heartpinkgruer meg såå fælt til min på lørdag..
Jeg grudde meg skikkelig til ultralyden, så det var veldig godt å se at alt ser bra ut. Venter på Nipt-svarene nå, og kjenner jeg ikke greier å glede meg helt før jeg får resultatet. Mistet i slutten av uke 11 i vår og tør ikke slappe av helt enda.

Håper alt så fint ut på ultralyden din i dag!❤️

Jeg grudde meg skikkelig til ultralyden, så det var veldig godt å se at alt ser bra ut. Venter på Nipt-svarene nå, og kjenner jeg ikke greier å glede meg helt før jeg får resultatet. Mistet i slutten av uke 11 i vår og tør ikke slappe av helt enda.

Ja ikke sant aldri trygghet å få...
Jeg skal ta NIPT på onsdag, så blir sikkert å grue seg da og ja :sorry:
Gjorde du??! Jeg får helt vondt, det må ha vært helt forferdelig å gå igjennom, utrolig lei meg på dine vegne, og forstår at du er kjempe redd, det er så urettferdig hva man må gjennom :Heartpink
Det gikk veldig fint idag, angsten min har roet seg, enn så lenge, var en veldig aktiv bamsemums :happy:

Kjenner meg igjen- oppdaget MA i 11+5 i fjor. Det er helt grusomt. Hadde deretter en MA til og så en SA. Håper inderlig det sitter inn hos oss alle nå! Skal ta NIPT onsdag.

Sist spurte jeg ikke på tidlig ul. Fikk også beskjed om at det var jente på OUL, noe det ikke var :hilarious: kommer ikke til å spørre på OTUL. Gikk til uke 30 sist uten bekreftelse på at det var en gutt, så det går helt fint å vente.

Hei! Jeg var på tidlig ultralyd 13+1. Babyen spilte ikke på lag og ville ikke vise seg Hun som tok ultralyden skulle se etter kjønn, men baby ville ikke vise seg. Har dere sjekket Nub-teori? Noen som ser noe på dette bildet?

Vedlegg

• IMG_3240.jpeg
    IMG_3240.jpeg
    579,1 KB · Visninger: 71
Back
Topp