Kjønn på tidlig ul?

Så koselig da! Blir jo noe helt annet når man får vite kjønn, blir mer tilknyttet med en gang :)
Tenker hun hørtes ganske selvsikker ut på kjønnet ja, og som jeg har forstått så er de 3 strekene typisk for jente :)

Håper å få vite tidlig ja, kjenner det kribler etter å få vite! :hilarious: er bare 10+1 jeg da, så er enda lang ventetid :eek:

I forrige svangerskap var jeg helt utslitt av å gå til oul og være så syyykt spent! Det var slitsomt altså:laughing001

Jeg var jo på duo test ultralyd, og reknet da ikke med å få vite kjønn.. og tenkte at der egentlig ikke passa seg å spørre om det. Men hadde studert meg litt opp på ul bilder i forkant av timen:laughing002
Såg ganske raskt det jeg trodde var jente.. og på slutten av timen så sier hun, du er vel veldig spent på kjønnet? Hun hadde vel neppe spurt om det dersom hun ikke såg det klart???
Så da spurte jeg og hun sa; det ser ikke ut som noen gutt.. og viste meg hvordan urin røret lå, og de 3 strekene...:laughing002
Men spurte ikke hvor sikker hun var da...

Veldig gøy å få vite så tidlig!! Håper dere andre får det også.. litt mer ro i sjela :laughing001
Hvor var du på duotest? Vet ikke om jeg tør å spørre om det når vi skal 12+4 på Rikshospitalet.

Vi var på ultralyd idag, 12+0. Han var ganske sikkert på kjønnet faktisk, siden baby lå fint til :D men tør ikke stole helt på det :p

Jeg spurte på TUL om hun visste kjønn. Hun sa da at hun hadde sett det med en gang og fikk lille i en vinkel for å vise hvordan det så ut. Hun var veldig sikker :happy:
Var da 12+0.

Det har jo sikkert kommet mye bedre maskiner på markedet, slik at det er lettere å se:rolleyes:

Hvor var du på duotest? Vet ikke om jeg tør å spørre om det når vi skal 12+4 på Rikshospitalet.

Jeg var på st.olavs, og ho som utførte den var sykt hyggelig. Hadde heller ikke tenkt å spørre, hørt at noen blir sure... men så la ho jo opp til det Selv :smiley-bounce022

Jeg var på st.olavs, og ho som utførte den var sykt hyggelig. Hadde heller ikke tenkt å spørre, hørt at noen blir sure... men så la ho jo opp til det Selv :smiley-bounce022
Så bra å høre, jeg har ikke så bra erfaring med de på St.Olavs, men det er muligens på annen avd. Der man går ved SA.

Så bra å høre, jeg har ikke så bra erfaring med de på St.Olavs, men det er muligens på annen avd. Der man går ved SA.

Var på senter for fostermedisin, 5.etg på kvinne-barn.

Er nok veldig forskjellig hvem man treffer på.. har hørt flere som har sagt de er strenge!

Dere som har fått vite kjønn på TUL, har dere vært privat eller offentlig? Skal på TUL på Rikshospitalet 12+5. Ved forrige svangerskap var jeg henvist privat (dekket offentlig), og har inntrykk av at de er mer tilbøyelige til å avsløre kjønn tidlig. Ikke viktig for meg i det hele tatt, bare gøy å vite :angelic:

Jeg var på privat TUL 12+4 ved Oslo Jordmor og ultralydklinikk. Jordmor kunne si at hun var 95% sikker på kjønnet og beskrev og visste oss på skjermen hvorfor hun var så sikker:happy:

For oss spiller det ingen rolle hvilket kjønn vi får, men jeg er jo selvfølgelig sykt nysgjerrig!!:angelic:

Dere som har fått vite kjønn på TUL, har dere vært privat eller offentlig? Skal på TUL på Rikshospitalet 12+5. Ved forrige svangerskap var jeg henvist privat (dekket offentlig), og har inntrykk av at de er mer tilbøyelige til å avsløre kjønn tidlig. Ikke viktig for meg i det hele tatt, bare gøy å vite :angelic:

Var privat :) så han spurte om vi ville vite. Men han var ikke 100% sikker da :)

Jeg var idag 12+1, men hun sa det var for tidlig og se enda. Tilbake om 4 uker så får sikkert vite det da:happy:

Haha vi ble plutselig skikkelig opphengt i om det ble tippet rett kjønn på ultralyd uke 12+0 :pSå på mandag skal vi til selveste Martin Lundring. Spent på om han tror det samme. Da er vi 13+3, og han tar visst «aldri» feil :nailbiting:

Haha vi ble plutselig skikkelig opphengt i om det ble tippet rett kjønn på ultralyd uke 12+0 :pSå på mandag skal vi til selveste Martin Lundring. Spent på om han tror det samme. Da er vi 13+3, og han tar visst «aldri» feil :nailbiting:

jeg var hos Martin i dag, bare å glede seg! Han er dyktig og forklarer alt godt. Får en til å slappe av, til og med min samboer med legeskrekk syns det var veldig greit å være med. Han er 90% sikker på at det er jente hos meg, jeg er 13+4. Har flere venninner som har vært hos han, og han har sett riktig på de

Jeg var i dag, og både jordmor og jeg så at det ser ut som jente. Men hun sa det selvfølgelig er noe usikkert enda. Sku ikke løpe og kjøpe masse rosa :hilarious:
Jeg tror det blir jente da :D 13+1 etter dagens mål.

jeg var hos Martin i dag, bare å glede seg! Han er dyktig og forklarer alt godt. Får en til å slappe av, til og med min samboer med legeskrekk syns det var veldig greit å være med. Han er 90% sikker på at det er jente hos meg, jeg er 13+4. Har flere venninner som har vært hos han, og han har sett riktig på de

Så gøy, gleder meg skikkelig!! Håper han ser korrekt kjønn :D

Last edited:
Back
Topp