Kjønn på knerten

Smoothie1993

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
idag er jeg 15+0 og var på ultralyd. Frisk og fin liten knert som lå å sov frem til Gyn poket magen min, og da ble det sutting på tommelen og beina i lotusstilling. Veldig stas!
Gyn var veeldig usikker på kjønn, da det var vanskelig å se med tanke på hvordan den lå. Men fikk veldig guttefølelse!

Fler som måtte vente til OUL med å se kjønn etter å ha vært på tidlig ul? :)

Jeg var på ul i uke 13, men lille sprellet sånn at det var vanskelig å se :p men vi tror det blir en gutt. Endelig svar får vi når vi skal på oul 29.01! Veldig spent på om det fortsatt er en liten guttebass, eller om det viser seg å være en jente :):Heartpink

Jeg fikk vite på tul 12+4 at det mest sannsynlig var en gutt, men kjenner at jeg ikke tenker så mye over det ennå. Følte ikke jordmoren virket sikker nok til at jeg mentalt forbereder meg på at det er en gutt :p

Husk at selv på OUL er det ingen garanti for å få vite kjønn ;)

sniker litt, vi fikk vite gutt 13+3. Sa vi ikke ville vite kjønn på oul for å ha liiitt spenning om tidlig ul ikke skulle stemme. Ut kom.... en jente:wideyed::D så selv om man får vite kjønn før oul er mitt tips å ikke stole helt på det, og hun som tok ul på meg var GANSKE sikker! «Det er en gutt ja». :rolleyes:

sniker litt, vi fikk vite gutt 13+3. Sa vi ikke ville vite kjønn på oul for å ha liiitt spenning om tidlig ul ikke skulle stemme. Ut kom.... en jente:wideyed::D så selv om man får vite kjønn før oul er mitt tips å ikke stole helt på det, og hun som tok ul på meg var GANSKE sikker! «Det er en gutt ja». :rolleyes:

Vet om folk som har fått vite på oul og med veldig sikkerhet det ene el andre kjønnet og ut kom det motsatte. Så ja.

Var du hos gyn eller jordmor på tul, og var det en som driver bare med ultralyd? Jeg fikk vite kjønn med 80% sikkerhet da jeg var 12+4 hos en som kun jobber med dette, men jeg føler liksom at kjønnet ikke stemmer :p

Vet om folk som har fått vite på oul og med veldig sikkerhet det ene el andre kjønnet og ut kom det motsatte. Så ja.

Har en venninne som akkurat opplevde det. Hun var riktignok på ul i uke 30 eller noe sånt, så fikk vite riktig kjønn da, men hadde da innstilt seg på motsatt kjønn siden oul, så man kan aldri være helt sikker!

Var du hos gyn eller jordmor på tul, og var det en som driver bare med ultralyd? Jeg fikk vite kjønn med 80% sikkerhet da jeg var 12+4 hos en som kun jobber med dette, men jeg føler liksom at kjønnet ikke stemmer :p

Har en venninne som akkurat opplevde det. Hun var riktignok på ul i uke 30 eller noe sånt, så fikk vite riktig kjønn da, men hadde da innstilt seg på motsatt kjønn siden oul, så man kan aldri være helt sikker!
Nei kan liksom ikkje det. Så lurt å hver litt forberett på at det kan hvere feil

Vi var forøvrig på UL hos overlege som driver med fosterdiagnostikk. Bedre grunnlag enn det kan man ikke ha for å finne kjønn. Likeveld klarte han ikke det så tror ikke noe kunne gjort en bedre jobb :)

Vi var på volvat, så var gyn :) Var dog på ultralyd 11+5 hos ei som bare tar ultralyd, og jeg var da overbevist om at det var jente (pga «nub-teorien»). Hun var litt for usikker til å si noe kjønn. Ultralyden i uke 14 skulle bare bekrefte mine mistanker om jente, men hun sa gutt gitt!:dummy: Innerst inne stolte jeg aldri på den, derfor ville vi ikke vite kjønn på oul, det ble ganske spennende til slutt. Hadde en gutt fra før, og de så ikke lik ut på ultralyd. Men det var lillesøster inni der hele tiden:dummy1: det var en ganske fantastisk, rar opplevelse. :love017

Var på UL 11+4 sist, og fikk vite at det var gutt med 70% sikkerhet, det stemte.
Har vært på UL 10+6 og 14+1 denne gangen men de har ikke klart å se noe da.

Til flere ultralyder man har, så er det jo bare å soør hver gang man er.
Vi var uke 11, da så hun ikke. På oul var hun helt sikker på gutt fordi han lå så gidt til, vi fikk til og med ul-bilde av «utstyret» for hun var så sikker.
Jeg var på ul hver 14.dag og noen ganger hver uke og spurte alltid om det fortsatt var gutt alikevell:p så var ganske trygg på at det stemte når han kom ut :p

Back
Topp