Kjønn på barnet

Stemmer ikke med magefølelsen min[emoji12]

Sist var jeg helt sikker på jente og det stemte[emoji2] denne gangen er jeg usikker, men heller litt mot gutt[emoji4]

Det kinesiske kartet stemmer på førstemann, men ikke på neste. Denne gangen sier det jente. Da er det vel 50-50 sjanse for at kartet gjetter rett [emoji13]

Kartet sa gutt med første, jeg var sikker på at vi skulle få gutt, selv før jeg ble gravid. Og gutt ble det :D

Kartet sier jente nå. Har ingen følelse på hva det kan være denne gangen, så blir spennende og se :D

Om kartet skulle ha rett så er alle mine tre gutter JENTER :P ... så jeg har ikke så mye tro på det, nei..hehe

Hadde sex to dager før eggløsning så blir nok jente =) har en gutt og en jente fra før, med gutten så hadde vi sex på eggløsningsdagen og ta da =D en sprek gutt kom til <3
Men med lissmor så hadde vi sex to dager før eggløsning og vips kom en nydelig frøken til verden <3. Så blir det en gutt nå så blir jeg overasket =D men gjør ingenting siden jeg har en av hver <3 har funnet navn til gutt og jente uansett, så er bare og komme til verden hva enn du er der inne<3

Hadde følelse på jente sist, og egentlig ingen følelse nå, så tror vell det er en gutt? I følge kartet blir det jente, men tiden får vise ;-)

Har to gutter så regner med det blir en gutt nå også:D

Har ingen anelse denne gangen! Har to store jenter og en liten gutt fra før, blir like glad for både gutt/jente denne gangen. :)
Har ikke troen på det kartet, det stemmer ikke på mine. Men gjorde "ringtesten" sist, og det stemte. Kanskje helt tilfeldig, men prøvde mange ganger og det ble gutt hver gang.
Denne gangen venter vi til fødsel, så blir ingen ringtest her i gården. ;)

Back
Topp