Kjønn på barnet

Ønskebarn87

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Stjerneskuddene 2024
Har dere følelse på kjønn, og hva har dere eventuelt fra før?[emoji4]

Jeg har ingen følelse denne gang, sist gang var jeg sikker på jente, men ble en gutt [emoji170] Symptomene er foreløpig helt identiske som sist, ikke noe særlig kvalm.

Min mor var veldig kvalm med broren min, men ikke med meg, så om jeg har arvet dette fra henne så er det foreløpi tegn på ei jente

Har gutt fra før. Vet ikke helt hva jeg tror nå. Vi trodde det var gutt sist. Føler meg ikke gravid ennå, så vanskelig å ha en følelse da. Kommer nok senere [emoji4]

Jeg har to jenter fra før av. Har ingen følelse på kjønn. Ei sa at det sikkert var gutt denne gangen, siden jeg ikke var kvalm de to andre gangene, men har vært det denne gangen. Jeg vet ikke om jeg tror på slikt[emoji12][emoji85]

Jeg har veldig på følelsen at det er en jente, men tviler siden jeg har to gutter fra før. Med de to andre har jeg vært utrolig kvalm og innlagt på dette tidspunktet i graviditeten, mens nå er jeg sprek som bare det. Derfor jeg tenker at det må være ny sort denne gang. Men det kan selvsagt også bare være at jeg har blitt så gammel at kroppen ikke gidder bry seg om litt hormonforandringer [emoji12]

Jeg er helt bak mål på å gjette på sånt, gjetter alltid feil... var sikker på gutt forrige gang her, det var en jente. Denne gangen håper jeg egentlig ganske på gutt, så da blir det vel en jente til tenker jeg. Eller en gutt. Jeg har virkelig ingen aning [emoji85]

Jeg la inn en bestilling på gutt, så da forventer jeg at gubben har innfridd det. Men blir også veldig glad om det er en jente :Heartred

Har gutter fra før så automatisk tenker jeg det blir gutt igjen [emoji23]

Har ikke peiling på følelsen.. er det ikke stillingen man hadde sex som avgjør? [emoji23]

Har ikke peiling på følelsen.. er det ikke stillingen man hadde sex som avgjør? [emoji23]

Jeg har hørt at hvis mannen har ofte utløsning før unnfangelsen blir det gutt, ellers blir det jente :hilarious:

Eller at om det er varmt, blir det jente. Kaldt blir det gutt. Hva som enn menes med det :hilarious:

Ellers har jeg hørt at hvis man har sex flere dager før eggløsning, blir det større sannsynlighet for jente. Jentesædceller lever lengre og er mer utholdende enn gutter, mens gutter er raskere, så de vinner hvis man har sex samtidig som eggløsning. Denne er vel eneste som er litt vitenskap i :rolleyes:

Alltid sagt at jeg kom til å bli gutte-mamma, så er ganske sikker på at det blir en gutt[emoji170]

Har også alltid sagt jeg kom til å slite med å få barn- noe som stemte! Så tror det stemmer med kjønn også[emoji12]

Last edited:
Ifølge kartet får vi en jente til :) det stemte for så vidt forrige gang, men jeg har en følelse av at det ikke gjør det denne gangen :)

Back
Topp